Lue keskustelun säännöt.
Milloin viimeistään pois pinniksestä ja "isojen" sänkyyn?
21.08.2010 |
Meillä nyt tyttö 2v ja vielä on pinnasängyssä. Milloin pitäisi siirtää isojen tyttöjen sänkyyn?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esikoinen vähän alle ja kuopus vähän päälle sen, molemmilla syynä se, että kiipesivät itse pois pinnasängystä. Sen lisäksi molemmat heräsivät silloin pari kolme kertaa yössä, ja pelkäsin tosissani, että satuttavat itsensä, jos unenpöpperöissään lähtevät sängystä pois kiipeämään.
Kumpikaan tosin ei siirtynyt suoraan "isojen sänkyyn", vaan molemmat nukkuivat runkopatjasängyssä, josta otin jalat irti, jotta mahdollinen pudotus olisi mahdollisimman pieni. Heräillessään kyllä könysivät sitten itekseen pois sängystä, ja joinakin iltoina nukutukset olivat ja saattavat olla vieläkin varsinkin kuopuksen kanssa melkoista sängystä karkailua. Mutta meillä syynä siis oli turvallisuus, että siirryttiin niin aikaisin pois pinnasängystä. Jos olisivat siinä pysyneet eikä minun olisi tarvinnut pelätä kiipeilyn vuoksi, olisivat saaneet mun puolestani nukkua pinnasängyssä niin pitkään kuin sängyn pituus olisi riittänyt.