Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot naiset! Mistä

Vierailija
12.08.2010 |

ostatte vaatteita? Täällä yksi "amatsooni" syysvaatteita vailla :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NP, Kappahlin xl-osasto, Mode xl tai joku semmonen, Adatto, Lorelei tai joku sellainen myös.

Olen pannut merkille, että isoille naisille on tavattoman paljon vaateliikkeitä nykyisin.

Esim. Cittarinkin S-koon vaatteet ovat kaikki mulle liian isoja.

Enkä ole edes mikään ihan pikkunen ihminen minäkään.

Vierailija
2/9 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ikä vaikuttaa pukeutumiseesi, niin minkä ikäinen?

itse olen 25, ja aika iso, ostan vaatteita Lindeksiltä, Gina tricotista, h&m:ltä... ainoat kaupat joiden suhteen olen lähes luovuttanut on jim&jill, veromoda, only, korkeintaan joku löysä tunika saattaa mahtua.

perus paidat ostan Ginasta, siellä jopa xxl kokoisena. itse käytän kokoa xl, ja joskus ostan isompanakin jos malli istuu silloin kivemmin...

olen 174 ja painoa yli 90...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Great girls mallistosta. On laadukkaampaa kuin perusvaate Seppälässä ja mallisto sopiva aikuiselle. Olen ostellut paitoja, housuja, neuleita ja pari takkiakin.

Hinta ei huimaa ja voi ostaa sesongin muotivärejä.

Vierailija
4/9 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yours ja evans

Vierailija
5/9 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sitä joutuisin laihduttamaan :-)

Vierailija
6/9 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappahlissa huono hinta-laatusuhde.Kovat hinnat mutta esim. trikoovaatteet menee äkkiä huonoksi.

Alusvaatteet liiviliikkeestä tai esim. Prismasta

Vierailija
7/9 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös isompia kokoja. Kuten joku yllä mainitsi, Only ja pari muuta on mistä ei isompia kokoja löydä (tosin Onlyllä on nykyään pari farkkumallia joissa on kokoja aina kokoon 34 saakka!)

Itse ostan vaatteet ihan tavallisilta osastoilta, koska niissä mitoitus parempi. "Isojen tyttöjen" mallistoissa on vaatteiden leikkaukset jotenkin "vääränlaisia" (näyttää kahta isommalta niissä) mutta toki poikkeuksia on myös. Tavallisten vaatteiden isommat koot näyttävät paljon paremmilta, mutta tässä voi olla eroja riippuen siitä mihin kohtaan kenelläkin se läski kerääntyy.

Ja Kapphallin vaatteet unohtaisin välittömästi minäkin (alushousut ja sukkahousut siellä tosin ihan ok) sillä siellä myytävät vaatteet ovat naurettavan kalliita laatuunsa nähden.

Vierailija
9/9 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytää joskus helmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi