Nyt mammat ja mammojen miehet apuun! YH-äiti hukassa TV-viidakossa!!
Mulla ei ole ketään kuka osaisi tässä asiassa neuvoa joten kysyn teiltä :)
Rahaa olisi max. 500e,mielellään käyttäisin vähemmän. Ja uusi tv olisi ostettava,entinen meni eilen jo "roskiin".
Ja mulla ei oo hajuakaan näistä uusista jutuista,mitä eroa ja mitä väliä on otanko lcd,plasma,lcd/led jne?
Mikä merkki on nykyisin hyvä?
Entä se koko??? Mikä sen määrää? Siis minkäkokoinen olisi hyvä?
Olen joskus ohimennen noita vilkaissut ja isoja eroja on näkynyt kuvan terävyydessä ja jotkut on todella kirkkaita ja jotkut haaleampia?
APUAAH?!
Kiitos :)
Kommentit (6)
32 tuumainen sony bravia ja hyvä on. On myös helpompi käyttää yhdessä pleikkarin kanssa. Television koko kannattee kysyä myyjältä. Koko määräytyy mm. katseluetäisyydestä ja huoneen koosta. Yksiöön en lähtisi ostamaan 50 tuumaista telkkua :)
iso olohuone ja kohtuu pitkä katseluetäisyys. Nyt oli 28" vanha laatikko tv ja se oli kyllä liian pieni.
Auttaisikohan jos menisin liikkeeseen mittaustuloksen kanssa? Et tämän verran meillä on sohvasta telkkariin??
Meillä ei ole vielä pleikkaria eikä muita,mutta jouluksi ostan pojalle Wiin (kai). Mitä siis tarkoittaa helpompi käyttää pelikoneen kanssa?? :D
LG:tä kehuikin jo kaverin mies,pitääpä googlettaa Sonykin!!
Lisää vinkkejä saa antaa :D
ap
että kuva on hyvä. Katso ruutua ja mieti onko häiritseviä juttuja jota et kestä pidemmän päälle. Telkkareissa on ihan hirveesti eroja just tuossa asiassa. Valitin justiinsa yhdelle esittelijälle huonoa kuvaa ja sain vain vastaukseksi että " eihän tietystikkään halvassa ole yhtä hyvää kuvaa, kuin kalliimmassa"? OK, siis halvalla saa pelkkää paskaa, vai?
joku 32-tuumanen LCD, vaikka Sony tai LG