Sain kutsun masennustutkimukseen THL:ltä
Tämä on jatkoa sille mihin osallistuin vuonna 2002 kun silloin valittiin sattumalla 200 joukkoon siihen tutkimukseen. Nyt pikkasen pelottaa, mitä siitä tulee,silloin vastailin kaavakkeisiin ja pääsin nuorisopykologille juttelemaan asioista, mutta lopetin sen kun menin amiksen jälkeen naimisiin elämä olikin onnellinen,kunnes se onni meni alta miehen takia ja rakensin elämäni uudestaan. Ja joudun sit tk: psykologille käsittelemään taopahtunutta kuns e oli traumaattinen shokkireaktio mikä tapahtui.
Lopetin senkin koska mun tyovuoro ei natsannut terapia aikojen kanssa ja mulla oli mielialalääkkeet jotka lopetin kans,kun aloitin uuden parisuhteem.
Kaiksta paskasta seurasi hyvää, vuosien päästä siitä kohtasin nykyisen mieheni ja 3kk seurustelusta tulin raskaaksi, jtällä hetkellä olen onnellinen äiti ja jaksan nauttia elämåstä.
en ole masentunut enkä mitään, menneet on menneitä niitä muuttaa ei voi ja tapahtuneelle ei voi mitään. Pitää nauttia joka päivästä.
Nyt kun sain ton kirjeen et haluavat haastatella että saavat tutkimustyöbn valmiiksi, niin iski pien pelko persiiseen pitäiskä vastata kysymyksiin rehellisesti vai kusettaa?
Kommentit (4)
muuten siinä ei olisi mitään järkeä saavat ainakin tutkimuksen valmiiksi.Ja kun kerran matkakulut korvataan, pitää vaan järkätä lapselle hoitopaikka siksi aikaa kun meen sinne haastatteluun ja kaavakkeet pitää ottaa mukaan.
Ap
Noilla tutkimuksilla ei oikeesti ole mitään arvoo, ihan sama oletko pois vai ei.
ellet vastaa rehellisesti. Ei sua yksittäisenä siitä tutkimuksesta tunnista, joten voit ihan hyvin vastata rehellisesti.
rehellisesti tietty. Se on tieteellinen tutkimus, ei siihen ole vääriä vastauksia - ainoastaan rehellisiä vastauksia. Ei ne sua mitään holhoo, ne haluu tutkia ja tietää, miten asiat on. Vastaa nyt ihmeessä!