Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettava riita lomakohteesta

Vierailija
20.08.2010 |

Nyt on sellainen once in a lifetime mahdollisuus lähteä VELJENI kanssa ulkomaille viikoksi. Eiköhän heti syntynyt "riita" kohteesta. Minä haluaisin Turkkiin tai Bulgariaan ihan halvemman hintatason takia. Veljeni taas jonnekin muualle.

Turkki on minulle ykkös vaihtoehto, on tuttu maa ja siellä on tarjolla sitä mitä lomalta etsin. Myös veljeni on käynyt turkissa mutta ei tykännyt siitä niinkään.. Oli tosin vanhempien ihmisten kanssa reissussa, nyt olisi loman tarkoitus meillä vähän eri. Discoa, olutta ja hauskanpitoa. Harmi jos loma menee pilalle koska toinen ei pidä valitsemastani kohteesta.

Veljeni ei kuitenkaan osaa tarkemmin kertoa että minne hän sitten haluaisi lähteä...

Miten saisin suostuteltua veljen Turkkiin? Sovittiin että minä maksan matkan ja hän viikon ruuat ja juomat + muut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvänen aika! mutta sen mä vaan sanon, että enm äkään turkkiin lähtis!

Vierailija
2/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään lähtisi Turkkiin vaikka jouku maksaisi matkankin! Lähteekää vaikka Ibitzalle tai Kyprokselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt kuulostella mihin se veljesi haluaisi lähteä?

Vierailija
4/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus? Menkää ihan uuteen paikkaan mutta älkää eksykö!

Vierailija
5/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis samat rannat, aurinko, biletykset ja oluet sielläkin ja kohtuullinen hintataso (sitä paitsi mitä välii, jos veljesi maksaa siellä??) ja vielä jotain nähtävääkin ehkä.

Hölmöintä ikinä riidellä kohteesta, miten te selviätte itse lomasta jos jo suunnittelun tässä vaiheessa otette matsia :-)

Vierailija
6/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä saa aina paskataudin kotiintuomiseksi. Kas kun ette mee Kanarialle... Miten olisi joku oikeesti siisti paikka, kuten Espanja tai Italia tai vaikka edes Kreikka? Mä en lähtis Turkkiin tai Bulgariaan edes maksusta.

Vierailija
7/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hinnoista, Turkissa on puolet halvempaa kuin missään Kreikan kohteessa, kokemusta on! Mitään paskatautia en ole reissuiltani missään maailman kolkassa saanut :o)

Monet maat olen kiertänyt, ja silti kaiholla muistelen Turkin lomia kun siellä on aina ollut niin kivaa :)

ap

Vierailija
8/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomalta bailausta, aurinkoa ja hauskanpitoa, niin Turkki ja Bulgaria on aivan hyviä vaihtoehtoja Italialle ym "vähemmän junteille" maille.

Samat baarit, diskot ja biitsit.

Täällä vaan niin sofistikoituneet av-mammat selostaa "en lähtis Turkkiin vaikka maksettais" mutta todellisuudessa olisivat kirkuen pakkaamassa, kun mahis osuisi kohdalle :)

Vierailija
9/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä saa aina paskataudin kotiintuomiseksi. Kas kun ette mee Kanarialle... Miten olisi joku oikeesti siisti paikka, kuten Espanja tai Italia tai vaikka edes Kreikka? Mä en lähtis Turkkiin tai Bulgariaan edes maksusta.

eikä olla kukaan perheenjäsen koskaan saatu minkäännäköistä vatsatautia.

Bulgariassakin on niin paljon nähtävää ja upeita paikkoja, jos vain pistää nenänsä sen Sunny Beachin ulkopuolelle. Jos tuntuu, että turistikohteessa on halpaa, niin niiden ulkopuolella elää ja matkustelee ilmaiseksi, eikä takuulla kalpene paikat muille maille.

Valitettavasti moni ihminen ei näe eri maista kuin ne hotellirysät ja luulevat, että siinä se totuus nyt on.

Vierailija
10/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakotat sen veljen sinne.Mikä on vaimoko kotona odottaa ja sanoo ei käy?

Sano et vie vaimolle ihanaa myskiltä tuoksuvaa voidetta ja rihkamaa.

lomalta bailausta, aurinkoa ja hauskanpitoa, niin Turkki ja Bulgaria on aivan hyviä vaihtoehtoja Italialle ym "vähemmän junteille" maille.

Samat baarit, diskot ja biitsit.

Täällä vaan niin sofistikoituneet av-mammat selostaa "en lähtis Turkkiin vaikka maksettais" mutta todellisuudessa olisivat kirkuen pakkaamassa, kun mahis osuisi kohdalle :)

Vierailija
11/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hinnoista, Turkissa on puolet halvempaa kuin missään Kreikan kohteessa, kokemusta on! Mitään paskatautia en ole reissuiltani missään maailman kolkassa saanut :o) Monet maat olen kiertänyt, ja silti kaiholla muistelen Turkin lomia kun siellä on aina ollut niin kivaa :) ap

...oisko kompromissin paikka? Tai sit Turkista vois etsiä muita kohteita, uusia kiinnostavia on tullut nyt, jostain just kuulin. Sellaisia, missä voi vähän harrastaakin eikä oo niin kuluneita.

Kartoittakaa vaikka ihan paperille asioita, mitä lomalta odotatte. Sitten niille laskette painoarvot ja alatte haarukoida kohteita. Siis ihan tyyliin 'jos minä joustan tästä, että paikassa ei tartte olla kuuluisia raunioita, niin sinä joustat ettei tartte olla suomalaista karaokebaaria'.

Ole sinäkin ap avaramielinen, hylkää edes hetkeksi koko Turkki vaikka ja mieti missä muulla voisit veljen kanssa viihtyä.

Vierailija
12/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ap on lähdössä reissuun yhdessä veljensä kanssa, niin eikö se nyt ole selvää, että kohteesta päätetään yhdessä eikä niin, et ap sanelee. Ja siksi toisekseen jos veli maksaa elämän paikanpäällä, eikö se ole sama ap:lle, onko siellä halpaa vai ei.

Vierailija
13/13 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Riminille.