Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä voi ottaa selkäkipuihin raskaana? Ku mitään ei sais käyttää PERKELE!

Vierailija
20.08.2010 |

ei buranaa ei mobilatia eikä MITÄÄN! saatanaperkelehelvetti!! Joo ja EI oo supistuksia ku lihaskipua! Menee HERMO!!!!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten se menee? en tiedä mistä johtuu, yläselkä on kipeä, onko se sitte sen mahan vai minkä vika, en tiiä.. argh.

ap

Vierailija
2/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta ei sekään mitään auta!

Mä valitin neuvolassa vähän samasta: mulla oli eka jonkin verran lihaskipuja ja nyt iski ihan helvetillinen iskiaskipu päälle..:/ Sanottiin jotain tyyliin "sellastahan se on joo niin, koita jumpata/käydä kävelyllä"...

Lihaskipu helpotti vähän lämpötyynyllä, kannattaa kokeilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panakodia olisi lääkäri kirjottanut minulle hermokipuun puolivälin jälkeen.

Vierailija
4/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkeen rupes pistää pitkään jatkuneen yskän seurauksena. Ja sanon että yhtä tyhjän kanssa edes syödä

Vierailija
5/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu kyllä hullulta. vauva-parkahan on ihan pöllyssä kokoajan sitte! :O

Vierailija
6/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sit koitan sitä panadolia joka ei mitään mihkään auta ikinä.. puuh. mitenhän sitä vois sitte jumpata tai jotain? hieronta ois luksusta mutta ei oikeen mahallaankaan voi maata, heh...

Vierailija
7/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan helpottaa!

Vierailija
8/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontallaan köyristät selkää sisäänhengityksellä ja sitten lihaksilla (!!) päästät suoraksi uloshengityksen aikana ja sitä kautta notkolle ( jos tosi kipeä, tee vain köyristys ja suoraksi)

Vierailija
9/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran laitoin lämpöä selkäkipuun (siis ennen raskautta), ja se pahensi niin että jalat lähti alta kun yritin jaloilleni.. sain just kontattua lääkekaapille ja sirdalud autto sitten..

no mut ehkä mä kuitenki koitan jos se tälläkertaa auttais. jään sit sänkyyn mätänee jos en pääse ylös..

-ap

Vierailija
10/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekihän aiheuttaa riippuvuutta, ja on kuitenki kolmiolääke. kummallista?

Vierailija
11/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ö

Vierailija
12/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tietenkään mahallaan ollessa. Mutta istualtaan hierominen onnistuu. Mene pöydän ääreen istumaan ja nojaa siihen niin, että pääsi lepää käsiesi päällä. Näin hieroja hieroi mun alaselkää iskiaskipujen vuoksi.

Vierailija
13/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota panadolia, saa käyttää raskaana ja imettäessä

Vierailija
14/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta se vihreässä paketissa myytävä peruspanadol. Oon nyt kokeillu panadol compia( vai comb?) Ainakin se on vieny päänsäryn kun toi vihree ei toimi ees 1g otettuna. Mulla myös issias ym.selkäkivut vaivana ja välillä napsin tota. Joskus vähän auttaa,vois kokeilla. Panacodista en osaa sanoa kun en oo pyytäny mut tekis kyllä mieli,kun oon väliin niin kipee et pahaa tekee.

Vierailija
15/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla sellaista lämmitettävää jyvätyynyä? suosittelen. Ja jos mahasta johtuu selän säryt, niin hanki kunnon tukivyö.

Vierailija
16/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta välillä juilasee niin kuin puukolla viillettäis.

Vierailija
17/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerralla pari 500mg.pilleriä.

Jos ei tehoa,hae resepti Panacod-lääkkeeseen.Tehokkaampi.Sitä saa käyttää maks.viikon kerrallaan.

Tsemppiä,olen juuri päässyt eroon omista kivuista.

Ja nuo edellä olevat määrät on lääkärin luvalla.Varmistin sen myös farmaseutilta.

Vierailija
18/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunta ohjeet.. auttoi!

Vierailija
19/19 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri kirjoitti panadol-reseptin. Sano, et se on ainut kipulääke, joka on turvallinen raskaanaolevalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan