suositelkaa/ haukkukaa jotain edestä täyt. pyykinpesukonetta!!!
semmonen pitäisi meidän perheelle hankkia :)
Kommentit (10)
On kyllä todella hyvä. 11kg kone kuulostaa hurjalta, mä en ikinä varmaan sais sitä lähellekkään täyteen (4hlöä perheessä)...
6kg:n kone, linkoaa 1200 kierrosta minuutissa, lyhin 40 asteen perusohjema muistaakseni 45minuuttia. Ei mitään moitittavaa. Yksinkertaiset nappulat, lyhyet ohjelmat kiireeseen, säätää itse linkousnopeuden ja veden määrän, pesee puhtaaksi.
Kestänyt nyt noin 4-5 vuotta jauhaen 3 koneellista päivässä, ei ole muuttunut miksikään. Pesen kerran kuukaudessa tyhjänä kuumimman ohjelman ja harjaan samalla pesuainelokeron puhtaaksi. Sen saa irti helposti. Ei haise ummehtuneelle tällä huollolla.
Ostettaessa hinnat oli jotain 500-600e.
ellei samanväristä pyykkiä ole joka pesulle kilokaupalla. Itse olen tarkka lajittelija värin ja lämpötilan mukaan, tämä 6kg:n kone palvelee 5-7 lapsen ja kahden aikuisen taloutta.
jos puhutaan oikeasta pyykkikoneesta. Tietysti jos ei ole muuta tekemistä,hommaa joku muu ja saat huoltomiehen usein päiväkahviseuraksi:)
myös kuivain. Tosi kovassa käytössä ja käsittämättömän kestävä verrattuna muihin kokemiini. Korkeampi hinta on maksanut itsensä takaisin. Suosittelen
Kun ei meillä ole ollut päiväkahvimiehiä tuon Boschin kanssa. Joskus yksinäinen kotiäiti voisi ottaakin remottireiskan vähän nukkasihtiä hoonaamaan.
Kun ei meillä ole ollut päiväkahvimiehiä tuon Boschin kanssa. Joskus yksinäinen kotiäiti voisi ottaakin remottireiskan vähän nukkasihtiä hoonaamaan.
Jos ymmärsin oikein,kerroit että koneesi on toiminut 5-vuotta. Varmaan ihan hyvä kone, mutta Mielen koneissa on materiaalit erilaiset ja meidän kone on esim. kestänyt 15 vuotta tosi kovaa käyttöä. En tarkkaan muista noita materiaalieroja, mutta ne saa selville,kun googlettaa.Miele on suunniteltu tosi kovaan käyttöön ja terästä sisässä,kun muissa koneissa vastaavat osat muovia. Ihan järjettömän kestäviä meillä olleet ja ollaan vaihdettu sen vuoksi, että haluttiin uudempi malli, kun eivät menneet rikki:)
yhdistelmä on nyt toiminut moitteetta 10 vuotta, 4 hengen perhe. Ruotsissa tehtyä Upoa, ei niitä halvempia italialaisia. Samaa mallia ei varmaan enää myydä, mutta Upossa suosittelen katsomaan tuota valmistusmaata tarkkaan. Myös astianpesukoneissa Upo on ollut hyvä, toisin kuin esim. Rosenlew, joka on ihan susi.
Nykyään näyttää olevan jopa 11kg koneita,sellaisen ostan seuraavaksi :)