Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä järkättiin tytöille juhlat kun kuukautiset alkoivat

Vierailija
20.08.2010 |

Äitini järjesti minulle myös juhlat ja lämmölle niitä muistelen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oma naiseus JA sen hyväksyminen..."

Vierailija
22/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah aika hassu en mä juhlisi kun tytölle on tullu menkat, sama kun pojalle on tullu eka siemensyöksy yöllä kunnon sperma lammikko housuissa aamulla jee nyt oot mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä oon kova kirjoitti:

Hahah aika hassu en mä juhlisi kun tytölle on tullu menkat, sama kun pojalle on tullu eka siemensyöksy yöllä kunnon sperma lammikko housuissa aamulla jee nyt oot mies

Ja lahjaksi kortsuja :D

Vierailija
24/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jostain syystä itkin (hormonit?), kun sain ekat kuukautiset. Vatsa oli koko päivän ihan outo ja kipeä. Nyt kun tuosta on jo useampi vuosi, tajuan, että itkin aiheesta, oli hormoneilla tekemistä tai ei. 😁

Vierailija
25/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten intiimiasioita ei olekaan vuosituhansia pidetty häpeällisinä, eikä miehiä pidetty saastaisina lisääntymiskykynsä takia. Ei vaikka miehet lisääntymisviettinsä vuoksi pahoinpitelevät naisia, lapsia ja eläimiä.

Hyvä vaan, että jossakin juhlitaan ylpeydellä tyttöjen menkkoja, eikä hävetä ja piilotella.

Vierailija
26/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttö ei halunnut numeroa kuukautisten alkamisesta, Luonnollinen asia voi olla myös yksityinen ja ei haluta siitä esim. tietoa perheen miespuoliselle väelle. Tein mokan, kun kerroin tytön isälle asiasta. Hän on avoin, fiksu eikä häpeä asiaa, mutta yksityisyys on minustakin hyvä juttu En minäkään tiedä, milloin poikani sai ekan siemensyöksyn, meillä kun lapset hoitavat puyykkihuollon.

Vierailija
27/33 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tarjottiin Bloody Maryja ja mustaamakkaraa puolukkahillon kera. Iskä järjesti juhlat kun äippä oli työmatkalla.

Vierailija
28/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ihmiset häpeä, mutten käsitä mitä "luonnollista " tuollaisessa vouhottamisessa on. On luonnollisempaa antaa ihmiselle rauha, kun kyse on intiimistä asiasta.

Ärsytti jo 80-luvulla kun aikuiset tunkivat nenänsä nuorten kehitykseen. Se on jotenkin pedaria.

Vierailija
29/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sehän on naiseuden aikakauden alkamista. Ei siinä ole mitään ällöttävää. Ostellaanhan sitä pojillekin mopoja ja autoja miehuuden alkamisen merkeissä...

Joo, pojalle mopo ja tyttö saa verta valuvan alapään, joka kuulutetaan kaikille. Reilu peli.

Vierailija
30/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnotonta.

Vierailija
31/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kaivannut juttelua äidin kanssa etukäteen. Kuukautiset on mullistus elämässä, mutta ehdottomasti yksityisasia.

Oli riittävän noloa, kun koulussa miesopo uteli 13-vuotiaalta, että mitä ajattelet pojista.

Mitään juhlia en totisesti kaivannut. Omaa rauhaa ja tietoa vain.

Vierailija
32/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein 10 vuotta vanha provo piti nosta? Ei sulla järjen häivää.

Vierailija
33/33 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikein 10 vuotta vanha provo piti nosta? Ei sulla järjen häivää.

En ole nostaja, mutta miksipä hommata uutta kun vanhaa täysin käyttökelpoista voi kierrättää?