Olen 39-vuotias äiti, joka on vauvakuumeessa.
Kommentit (16)
Sullahan on hedelmällistä ikää (ennen vaihdevuosia) keskimäärin noin 10 vuotta jäljellä.
Eivät kaikki ole teiniäitejä tai 22v äidiksi tulleita.
onko 39 v ja vauvan syntyessä 40 v liian vanha jo...eipä taida olla.
itse olin kans aika lähellä vauvantekoa aloittaa, mutta tulin järkiini. lapset on tehty nuorempana ja sillä sipuli.
32v
Kohta 39 ja kipuilen tuon vauva asian kanssa. Mies on valmis, mutta minä mietin ja mietin..
ja olen 38-vuotias. Eikä tullut mieleenkään, etten voisi, kun lapsen halusimme. Edeltävä lapsi on vm. -08.
Tuo numerohan on vain kronologinen ikä, muista se. =)
kuitenkin ikää on jo sen verran että ei kannata jahkata, mutta ei ole liikaa saada vauva.
Onnea matkaan!
tulin raskaaksi,olin onneni kukkuloilla,mutta pikkuiseni kohtalo oli kuolla kohtuuni,surin ja mietin että miksi,uskallanko vielä yrittää.
Onneksi päätimme mieheni kanssa yrittää vielä,ja aika nopeasti sitten tulinkin raskaaksi.pelkäsin kauan toistuuko aiempi,mutta onneksi ei.Nyt meillä on ihana päivänpaiste ikää minulla 42 ja olen maailman onnellisin äiti.
45-v ja meillä yritetään vauvaa. Edellinen, nyt 3-vuotias, tärppäsi alle puolen vuoden.
lasta yrittämään!Olen 45-vuotias ainokaisen,1-vuotiaan äiti!
isä täytti 50v, minä olin kolmivuotias...
Olen itse 39v ja lapset on 1 ja 3.
minun äippä se pyöräytti vielä kaksoset kun oli 40v! Enkä koskaan pitänyt häntä mitenkään vanhana. Vaikkakin sitten hän kuoli syöpään kun minä olin 18v, mutta tuleehan niitä sairauksia nuorillekin, anna palaa vaan! :)
isä täytti 50v, minä olin kolmivuotias...
ja äidinkin =)
Miksi ei voisi?