Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

U2 on yliarvostettua skeidaa!

Vierailija
20.08.2010 |

Pari hyvää kappaletta, muuten synkkää jollotusta ja Bono erityisesti töyttää olemalla niin tiedostava ja osallistuva ja aktiivinen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka moni hiphopräppäri vetäis stadionia täyteen edes yhteen kertaan?

Lisäksi, esim. AC/DC:n konserteissa käydessäni olen ollut erittäin yllättynyt siitä jopa alle kymmenvuotiaiden määrästä siellä yleisössä.

Mieti kuinka nolo olet.

Kyllä ne nykyartistitkin ovat suosittuja.

Olen itsekin aloittanut musiikin kuuntelun 70-luvun lopulla Black Sabbathin kanssa, ei siinä mitään.

Vierailija
22/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuinka nolo olet.

Kyllä ne nykyartistitkin ovat suosittuja.

Olen itsekin aloittanut musiikin kuuntelun 70-luvun lopulla Black Sabbathin kanssa, ei siinä mitään.

Tottahan toki suosittuja uusiakin artisteja on. Eivät vain oikein kukaan/mikään niin valtavan suosittuja kuin mitä eräät vanhat bändit ovat. Sitähän minä vain ajoin takaa, olin sitten nolo tai en. Itse en ymmärrä mitä noloa on todeta näin, mutta jatkan miettimistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama minkäkokoinen bändi sitä soittaa. U2 nyt ei vaan soita hyvää musiikkia. Mieluummin kuuntelen vaikka Staff Benda Bililiä.

Vierailija
24/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kaikki muutkin. Omasta mielestään.

Ärsyynnyin tämän ketjun aloittajan tavasta haukkua muiden musiikkimakua skeidaksi, vaikka en itse U2:sta erityisemmin innostukaan. Aika moni kuitenkin siitä pitää, niin kai siinä nyt jotain jujua on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä