Otatteko tosiaankin lapset mukaan kampaajalle tai kosmetologille???
Aika oudolta kuulostaa, kun luin että joillakin on se tapana. Totta kai joskus voi käydä niin ettei ole muuta vaihtoehtoa, mutta itse ainakin pyrin viimeiseen asti välttämään sitä, sillä kampaajalla oloaika on juuri sitä mukavaa "äidin omaa aikaa", jolloin saa nauttia rauhasta ja itsensä hemmottelusta. Jos lapset olisivat siellä mukana niin eihän siellä voisi samalla tavalla rentoutua.
Puhumattakaan että joku ottaa lapset kosmetologille! Mitä järkeä, koko kosmetologiaika menisi mielestäni hukkaan, jos en pääsisi sinne yksin "nauttimaan".
Kommentit (26)
Sitten isompana voisin mielelläni ottaa, mutta nyt en. Kampaajalla käynti on nautiskeluhetkeni!
Muuten ei tulis mieleenkään ottaa mukaan. En ota heitä mukaan omaan lääkäriinkään.
Olkoon lapsia kunhan niitä ei kuule,eikä nää.Ja tosiasiahan on että ne joskus myös itkee ja näkyy.Hattuu nostan äidille joka ei pidä kampaamos käyntii niin omana aikana et voi ottaa myös lapset mukaan.
Minulla on lapsi, mutta siltikään en ikinä ota lapsia mukaan kampaajalle tai kosmetologille. Käyn ihanassa spa-henkisessä paikassa käyttämässä näitä palveluita ja maksan myös rauhasta ja hiljaisuudesta. Jos jonkun kersa huutaisi vieressä kun yritän rentoutua, niin antaisin kyllä palautetta ja voi olla, etten toisten suosikkipaikkaani enää menisi.
otan mukaan kampaajakäynnille (kosmetologilla en käy). Olen leskiäiti eikä tukiverkostoa ole. Mitäs siinä sitten teet muuta? Ei paljon vaihtoehtoja jää. Onneksi kampaajani tämän ymmärtää. Otan lapsille aina jotain aktiviteettia mukaan, pelin ja muutaman lelun, että viihtyvät mahd. hyvin sen ajan. Pitkiä eivät käyntini kyllä ole, sattuneesta syystä...
mutta tajusin äsken, että tässä taitaa olla kyse äideistä, jotka oikeasti käyvät kampaajalla kerran kuussa tai vähintään joka toinen kuukausi :) No, minä en ota lapsia mukaan kampaajalla käydessäni, vaikka sosiaalinen tuki- ja turvaverkkoni rajoittuu täysin mieheeni eli lasten isään. Mutta minä käynkin kampaajalla oikeasti kaksi kertaa vuodessa, ja ne ovat nimenomaan sitä hemmottelua ja "laatuaikaa" itseni kanssa. Kosmetologilla käyn - en koskaan. Hallitsen pinsettien käytön itse, ja osaan värjätä ripseni ja kulmani itse kotiväreillä, eikä sen kummempaa tarvetta kosmetologille ole. Kampaaja-ajatkin varaan vain siksi, että tahdon jostain syystä hemmotella itseäni, ja lapset ovat miehen hoidossa silloin. Hiuksiani leikataan kyllä useammin, samoin värjätään, mutta sen hoitaa siskoni, joka on kyllä ammatiltaan kampaaja, mutta tekee nämä asiat meillä kotona.
myös vain pari kertaa vuodessa parturissa vähän leikkaamassa kuivia latvoja pois. Eikä se johdu siitä, ettemkö ehtisi, mä en vain koskaan muista varata aikaa =D
Nyt kun lapset ovat vanhempia (6 ja 9v), yhdessä kampaajalla/parturissakäynti onnistuu hyvin.
Toissaviikolla kävin manikyyrissä ja 6v tuli mukaan koska häntä kiinnosti nähdä mitä siellä tehdään.