Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSPERHEET! Ketä menee lapsen vanhempainiltaan?

Vierailija
20.08.2010 |

Ja kertokaa vielä asumisjärjestelyt, ja miten kauan uusi kumppani on ollut kuvioissa :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan ekaluokan vanhempainillassa oltiin minä, exä ja nykyinen mieheni ja vielä meidän 2 kk vanha vauvakin.

Sittemmin ollaan käyty kuka tahansa milloin on sopinut. Minä tai exä tai jopa isäpuoli (vaikkei huoltaja olekaan, niin saa varmaan mennä paikalle, jos molemmat huoltajat antavat luvan).

Meillä siis lähiperhe ja exällä etäperhe.

Vierailija
22/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi asui äidillään, emme saaneet koskaan tietää vanhempainilloista, vaikka asuimme samassa kaupungissa. Isä olisi mennyt, jos olisi tiennyt. Luulen, etei äitikään mennnyt, päätellen siitä, että koulusta tehtiin lastensuojeluilmoitus lapsesta.

Siitä lähtien kun lapsi muutti meille, olemme käyneet yhdessä vanhempainilloissa. Näin ihan siksi, että lapsen isän työ on iltapainotteista, joten valvon läksyt ja olen muutenkin paremmin perillä kouluasioista kuin isä. Olisi hölmöä lähettää sinne se, joka ei asiasta mitään tiedä eikä muista, mitä hänelle on sanottu. (Mieheni on tätä nykyä yksinhuoltaja, joten äidin mielipiteestä ei tarvitse välittää.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alusta lähtien kävimme yhdessä minun lasteni vanhempainilloissa. Joskus pelkkä isäpuoli. Hänen edellisen liittonsa lasten illoissa käy äiti ja heidän isäpuolensa. Nyt kääntynyt aika paljon niin, että minä käyn kaikkien omien lasteni vanhempainillilloissa ja isä hoitaa lapsia kotona.

Vierailija
24/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä.

Lapset asuvat meillä. Bio-äiti on kuvioissa tällä hetkellä, mut ei pahemmin ole perillä lastensa asioista. Yhdessä oltu 3v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi