Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSPERHEET! Ketä menee lapsen vanhempainiltaan?

Vierailija
20.08.2010 |

Ja kertokaa vielä asumisjärjestelyt, ja miten kauan uusi kumppani on ollut kuvioissa :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne vanhempainillat muille ole tarkoitettu.

Vierailija
2/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä tai minä. Lapsen äiti ei ole koskaan vanhempainilloissa käynyt. Ja yhteiseloa takana 12v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ketä" merkityksessä "kuka" on normaalia puhetta yli miljoonalle suomalaiselle, ja loputkin hyvin ymmärtävät sisällön.

Vierailija
4/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kyselen, kun meillä tilanne se, että lapsen isä asuu 200km päässä, eli ei tule vanhempainiltaan. Viime vuonna olin siellä yksin, mutta panin merkille että siellä oli isäpuoliakin joitakin. Ja minulta kyseltiin miksei lapsen isäpuoli tullut, on ollut lapsen elämässä 2,5-vuotiaasta lähtien. -ap

Vierailija
5/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne vanhempainillat muille ole tarkoitettu.

yksi huoltaja eli minä. Mieheni jota lapset myös isäksi sanovat, käy vanhempainilloissa, arviointikeskusteluissa, hoitaa kaikkia koulu-, terveys- ym. asioita siinä missä minäkin. Kukaan ei ole kyseenalaistanut tätä vielä..

Vierailija
6/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ketä" merkityksessä "kuka" on normaalia puhetta yli miljoonalle suomalaiselle.

Kiinnosttaa oikeasti!

t. etelä

Vierailija
7/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä menen kun olen koululaisten virallinen huoltaja..isä asuu 300km päässä,mutta nyt on vanhempain ilta ja juuri synnytin vauvan niin isäpuoli menee sinne=)Yhdessä oltu 5-vuotta ja lapset olivat 2 ja 5 kun tavattiin.

Vierailija
8/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kyselen, kun meillä tilanne se, että lapsen isä asuu 200km päässä, eli ei tule vanhempainiltaan. Viime vuonna olin siellä yksin, mutta panin merkille että siellä oli isäpuoliakin joitakin. Ja minulta kyseltiin miksei lapsen isäpuoli tullut, on ollut lapsen elämässä 2,5-vuotiaasta lähtien. -ap

t. uusperheessä kasvanut

Vierailija
9/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se että arvostelee toisen puhekieltä (jep, keskustelupalstalla on täysin hyväksyttävää käyttää puhekieltä) kertoo kyllä sivistyksestä tai sen puutteesta.

Vierailija
10/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo arvostelijakaan taida osata suomea?

Se pitäisi olla "sinun" ja "otsikkosi".

Vierailija
11/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se että arvostelee toisen puhekieltä (jep, keskustelupalstalla on täysin hyväksyttävää käyttää puhekieltä) kertoo kyllä sivistyksestä tai sen puutteesta.

Mä kyläl kuuntelen mielummin reippaastu puhuttua murretta kuin kehä kolmosen sisällä kuultua nasaaliäänellä naristua vikinää nuorten ja vähän vanhempienkin naisihmisten suusta...

Vierailija
12/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetin kirijoottaa kirijakiälellä, mutta tokkopa seki meni sitte vikahan :D kirijootetahan sitte murtehella jos se arvon leiriä tyyryttääs! t.ap joka asuu pohojammaalla, emmää tiärä kuka täs ny viksuun olis sinne vanhempaaniltahan menemähän, kuhan kysääsin vaan teiränki toimintamuatoja!

Vierailija
13/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä höpöttämhän puhetyyleistä. Jokkainen tyylillään, mie ainakin puhun niinko olen tottunu tähänki asti puhumhan ;P

Vierailija
14/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eihän meillä esim ole mahdollisuutta osallistua yhdessä vanhempain-iltoihin tai sitten olis aina pitänyt sitä varten hankkia lapsenvahti.

Kyllä aika usein se on äiti joka osallistuu, oli sitten uusioperhe tai ei.

vai onko joku erimieltä?

Vierailija
15/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi asuu meidän kanssamme, eli isäpuoli on arjessa mukana (ollut siitä lähtien, kun lapsi oli 3-vuotias).

Koulun juhlissa käymme kaikki, myös lapsen isä.

Vierailija
16/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy noissa vanhempainilloissa ja hoitaa Helmi/Wilma-järjestelmien kautta yhteydenpitoa. Lapsi asuu meillä ja isänsä ei ehdi iltaisin noihin osallistumaan ja lapsen äiti asuu 300km päässä. Hyvin on toiminut.

Vierailija
17/24 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa missä päin Suomea fiksutkin ihmiset siis puhuvat näin?

"ketä" merkityksessä "kuka" on normaalia puhetta yli miljoonalle suomalaiselle.

Kiinnosttaa oikeasti!

t. etelä

Vierailija
18/24 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on jättäytynyt jo kauan sitten pois. Lapset ovat äidillään kirjoilla ja meillä vain 4 yötä kuukaudessa.

Olen se uusi kumppani ja ollut kiinteästi kuvioissa 3v.

Vierailija
19/24 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tuo Ketä, joka on menossa vanhempainiltaan?

Vierailija
20/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti käy tuollaiset, jos käy. Mehän ei edes tiedetä, missä koulussa poika on. Ja käy meillä joka toinen vkl, välillä useammin, on lomilla jne. Äidin valinta, ettei meille saa kertoa koulujutuista mitään. Hyvänä esimerkkinä aloitti viime syksynä koulussa X ja kertoi luokanvalvojan olevan miesope. Joulutodistuksessa oli kuitenkin naisen nimi luokanopen kohdalla. Ja koulukin oli eri kuin piti. Googletin asiasta, poika oli siirretty erityiskouluun. Syytä ei tiedä ja äiti ei suostu kertomaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä