Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapsi olla iltapäiväkerhossa, jos itse olen vapaalla?

Vierailija
20.08.2010 |

Lapsi haluaisi mennä iltapäiväkerhoon tekemään läksyt ja leikkimään kavereiden kanssa koulun jälkeen. Minulla on kuitenkin etäopintopäivä ja ajattelin, että ehtisin myös siivota, ennen kuin haen lapsen, jos hän siis menisi iltäpäiväkerhoon. Mutta olisiko parempi kuitenkin hakea hänet heti koulusta kotiin? Päivän opinnot saan kyllä tehtyä sittenkin, kun lapsi on mennyt nukkumaan eli periaatteessa mulla on ihan vaan vapaapäivä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö nyt osaa ihan itse tämmöistä asiaa ratkaista...

Vierailija
2/10 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä, hyödytte tällä kertaa molemmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että onko tää nyt ihan sama juttu. Erona tietyst, että lapsi on jo kouluikäinen.

ap

Vierailija
4/10 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että onko tää nyt ihan sama juttu. Erona tietyst, että lapsi on jo kouluikäinen. ap

sit vaik lisää :D

Vierailija
5/10 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että onko tää nyt ihan sama juttu. Erona tietyst, että lapsi on jo kouluikäinen.

ap

niitä riittää varmasti.Uskallanko minäkään viedä nelivuotiasta seurakunnan kerhoon kun nuoremmat on kotona:DDHyvä se on kavereita saada ja niitten kanssa leikkiä ihan vaan lapsen kannalta jo!

Vierailija
6/10 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ite oon kotona pienempien sisarusten kanssa ja minähän senkin huvin maksan, joten en näe ongelmaa siinä.

Vierailija
7/10 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä sillä lapsella on oikeus sinne kerhoon mennä, varsinkin jos kerran itse haluaa. Voithan hakea hänet normaalia aikasemmin kotiin tai soittaa kerhoon että laittavat lapsen kävelemään kotiin aikaisemmin (jos siis saa kävellä yksin kotiin).

Vierailija
8/10 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat ihan täyspäiväisesti kotona, mutta lapset silti päivittäin iltapäiväkerhossa, kun kuulemma itse haluavat sinne mennä leikkimään ja askartelemaan. Ilmeisesti IP-paikkojen kanssa ei olla niin ärhäkkäänä kuin päivähoidon "virikepaikkojen" kanssa, koska ihan avoimesti nämä äiditkin kertovat tilanteestaan.

Vierailija
9/10 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sitten lapsen mennä rauhassa kerhoon :)

ap

Vierailija
10/10 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat ihan täyspäiväisesti kotona, mutta lapset silti päivittäin iltapäiväkerhossa, kun kuulemma itse haluavat sinne mennä leikkimään ja askartelemaan. Ilmeisesti IP-paikkojen kanssa ei olla niin ärhäkkäänä kuin päivähoidon "virikepaikkojen" kanssa, koska ihan avoimesti nämä äiditkin kertovat tilanteestaan.

jos lapsi haluaa iipeehen, se on ok, vaikka mamma oliskin kotona.