Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun lapsi sanoi eilen"tapa mut".

Vierailija
20.08.2010 |

olin lähdössä kauppaan ja poika halusi pokemon-kortteja. sanoin etten osta. no siitähän syntyi kauhea riita, poika jänkkää ja mä sanon, etten osta. jossain kohtaa sanoin, ettei ole rahaa. lähdin kuitenkin kauppaan ja poika kysyi, miksi menet kauppaan, jos ei ole rahaa, sanoin, että pääsen susta eroon. poika siihen, että tapa mut niin pääset eroon.

että tämmöstä meillä...

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alas ja keskustellut henkevästi tokaluokkalaisen kanssa mitä kaupasta tuodaan ja mitä ei??? mulla menee hermo tohon pentuun, kun se on koko ajan jotain vailla ja tappelee koko ajan. aina pitäisi ostella jotain idioottia kaupasta. ei käy...

Vierailija
2/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika rajun kuuloista alle 10v suusta! ensin esikoinen ja muut sitten perässä.. varmaan jostain tvstä kuulleet että niin voi uhata. tai peleissähän tapetaan ja kuollaan ja päästään sitten takaisin..

siitä sitten on juteltu vakavasti jokaisen kanssa erikseen ja ei lapsi ole edes tajunnut että mitä sillä oikeastaan edes tarkoittaa, ei siis ole edes ajatellut että tappaminen on lopullinenratkaisu että kotiin ei enää sitten ikinä pääse takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alas ja keskustellut henkevästi tokaluokkalaisen kanssa mitä kaupasta tuodaan ja mitä ei??? mulla menee hermo tohon pentuun, kun se on koko ajan jotain vailla ja tappelee koko ajan. aina pitäisi ostella jotain idioottia kaupasta. ei käy...

kortteihin. Ja loput käninät antanut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tsemppiä, tiedän kolmen pojan äitinä mistä puhut...

Vierailija
4/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rahaa on määrä X, joka riittää ruokaan ja muihin perustarpeisiin, mutta Pokemon-kortteihin ei juuri nyt ole rahaa. Sitten ei kyllä pidä ostaa kaupasta karkkia, tupakkaa, lehtiä tms turhuutta, sen osaavat kyllä kyseenalaistaa.

Vierailija
5/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuulostaa mun keskimmäiseltä draamakuninkaalta. Kyllä se siitä!

Vierailija
6/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla kun muutettiin ja tokalla kun laitoin isänsä ulkoruokintaan (hakkasi mut niin että lapset näki. eikä ollut eka kerta). käytiin vuosi perheneuvolassa, rauhoittui kyllä, mutta nyt alkaa näköjään tämä poika reagoida eroon, josta jo neljä vuotta. ap.

Vierailija
7/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä istua ja keskustella asioista ainaisen tappelun sijaan.

Meillä lapset tietävät aivan hyvin, että meillä on nyt tiukkaa ja että mitään ylimääräistä ei osteta vaikka kuinka tekisi mieli. Ei meillä tarvitse tapella asiasta. Asia on keskusteltu ja noissa tilanteissa pelkkä lyhyt muistutus riittää. Pojat 7v ja 10v.

Ei lasten kanssa kuulu tapella.

Vierailija
8/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukku ja itsesäälikohtauksen ja huutaa musta ei oo mitään hyötyyyyy..... miks mä oon olemassa, tappakaa mut nii pääsette eroon.... yyyyyy

rasittavaa, ja surullista myös

Vierailija
9/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtauksen jälkeen. selitin, että koska olen yksin pitämässä meitä pystyssä, kaksi lasta, maksan yksin asunnon, ruoan, vaatteet jne, ei vaan ole rahaa ylimääräiseen, no poikahan tietysti siihen, ettet pidä yksin huolta, isä antaa rahaa. joo, antaa ruhtinaalliset 300€/kk kahdesta lapsesta. ei riitä edes ruokaan...

mutta poika tuntuu olevan ihan yhtä idiootti kun isänsä joissain asioissa, niin ylimielinen ja itsekäs. isän olenkin jo narsistiksi luokistellut, toivottavasti pojasta saan kasvatettua vähän paremman.

Vierailija
10/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukku ja itsesäälikohtauksen ja huutaa musta ei oo mitään hyötyyyyy..... miks mä oon olemassa, tappakaa mut nii pääsette eroon.... yyyyyy rasittavaa, ja surullista myös

Aika rankan kuulosta tekstiä 8v suusta. Tarttis ehkä miettii miksi 8v puhuu tuollaisia!!! Täälläkin 8v tyttö kyl kiukuttelee, kyseenalaistaa käskyt, inisee mankuu ja haluaa tahtonsa läpi, mutta ei kyl ikinä mitään tuollaista päästele suustaan. Tietää kyl et oli mikä oli, vaikka kuinka riidellään, silti rakastetaan ja ilman häntä ei kukaan haluais olla. Surullista että lapset puhuu tuollaisia teillä :( Ei todellakaan normaalia!!!!

Vierailija
11/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtauksen jälkeen. selitin, että koska olen yksin pitämässä meitä pystyssä, kaksi lasta, maksan yksin asunnon, ruoan, vaatteet jne, ei vaan ole rahaa ylimääräiseen, no poikahan tietysti siihen, ettet pidä yksin huolta, isä antaa rahaa. joo, antaa ruhtinaalliset 300€/kk kahdesta lapsesta. ei riitä edes ruokaan...

mutta poika tuntuu olevan ihan yhtä idiootti kun isänsä joissain asioissa, niin ylimielinen ja itsekäs. isän olenkin jo narsistiksi luokistellut, toivottavasti pojasta saan kasvatettua vähän paremman.

Ylimielinen idiootti taidat olla itse, ihan uskomatonta tekstiä!

Vierailija
12/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitä toki pojalle sano, mutta on todella ylimielinen ja itseään täynnä oleva pentu.

Vierailija
13/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitä toki pojalle sano, mutta on todella ylimielinen ja itseään täynnä oleva pentu.

on sulla jutut...

Vierailija
14/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa isäni, joka on poliisi ja hyvä ihmistuntija, sanoi, että hän ei ole koskaan tavannut lasta, joka on niin hyvä selittämään asioita ja olisi niin ylimielinen, ollut jo vuosia.

minkäs teet???

Vierailija
15/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa isäni, joka on poliisi ja hyvä ihmistuntija, sanoi, että hän ei ole koskaan tavannut lasta, joka on niin hyvä selittämään asioita ja olisi niin ylimielinen, ollut jo vuosia.

minkäs teet???

Puhut kuin pieni lapsesi olisi jonkin sortin mielipuoli. Itsehän olet lapsesi kasvattanut.

Vierailija
16/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, itse olen kasvattanut, ja yrittänyt kannustaa ja tehdä hyvää, mutta ilmeisesti liika kannustaminenkin on pahasta, lapsesta tulee liian omahyväinen.

ja on kuin isänsä, valitettavasti, siitä voin sanoa, että on mielipuoli.

Vierailija
17/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäköhän poikas tota juttua mahtaa keksiä ku äidin juttuja lukee. ei voi kun ihmeyellä, et haukut lastas idiootiksi!!

Vierailija
18/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti kuvittelisi poikansa olevan aikuinen, ja poika haluaisi vain, että äiti asettaisi hänelle turvalliset rajat. Ei alakoululaisen pidä vielä kantaa huolta perheen elämisestä. Kun lapsi kerjää lelua, vanhemman pitää osata sanoa ei. Ei mitään selittelyjä.

Sitäpaitsi kaikki tuntemani pienet pojat ovat kaikkitietäviä ja ylimielisiä. Se on sitä lapsellisuutta, mistä kasvetaan eroon. Ei mitään narsismia.

kohtauksen jälkeen. selitin, että koska olen yksin pitämässä meitä pystyssä, kaksi lasta, maksan yksin asunnon, ruoan, vaatteet jne, ei vaan ole rahaa ylimääräiseen, no poikahan tietysti siihen, ettet pidä yksin huolta, isä antaa rahaa. joo, antaa ruhtinaalliset 300€/kk kahdesta lapsesta. ei riitä edes ruokaan... mutta poika tuntuu olevan ihan yhtä idiootti kun isänsä joissain asioissa, niin ylimielinen ja itsekäs. isän olenkin jo narsistiksi luokistellut, toivottavasti pojasta saan kasvatettua vähän paremman.

Vierailija
19/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan pojalleni niitä sano. eiköhän jokaisella ihmisellä ole omia ajatuksia, ja suurin osa ihmisistä ei ole ajatustenlukijoita. eli jos ajattelen, että lapseni on idiootti, hän sitä tuskin tietää.

Vierailija
20/52 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö olis voinu ottaa lapsen mukaan kauppaan ja näyttää mitä voidaan tänään ostaa?! miltäköhän mahtaa lapsesta tuntua, et äiti sanoo haluavansa päästä tästä eroon? ei välttämättä ymmärrä, et kiukkuisena tulee ehkä sanottua sellasta mitä ei tarkota. pyysit kai anteeksi myös? ehkä hän haluaa vaan testata rakastaako äiti häntä oikeesti, kun puhuu tollasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä