Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistunut kokeilu?

Vierailija
19.08.2010 |

Kokeilimme pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa parinvaihtoa samassa sängyssä mukavan vähän nuoremman entuudestaan meille tuntemattoman parin kanssa. Asiaa mietittiin aika pitkäänkin ja tarkoituksena lähinnä oli hakea jonkinlaista piristystä sinänsä kyllä ihan ok seksielämäämme 17 vuoden jälkeen.

Mieheni kylläkin selkeästi oli se aloitteen tekijä, mutta minäkin kiinnostuin asiasta, vaikka olen välillä aika mustasukkainenkin ollut hänestä. Löysimme ihan mukavantuntuisen vähän kokeneemman, mutta meitä vähän nuoremman parin nettipalstalta aika itseasiassa pitkän yrittämisen jälkeen ja tapasimme ihan muuten vain kerran ennen varsinaista kokeilua.

Ilta alkoi oikein mukavasti vaikka meitä molempia tietysti jännitti koko asia. Ruokailun ja muutaman juomankin jälkeen vähän myöhemmin touhusimme aluksi vähän oman parin kanssa eri huoneissa kunnes sitten uskalsimme siirtyä samaan sänkyyn ja lopulta sitten vaihtaa paria.

Pointti tässä on kuitenkin se, että oma mieheni ei sitten oikein pystynytkään mihinkään. Ehkä hän jännitti liikaa tms. Hänellä ei siis seisonut vaikka hänen parinsa selvästi teki parhaansa tätä varten. Minä sen sijaan olin hyvinkin kiihottunut ja minun parillani ei tällaista ongelmaa ollut todellakaan. Jossain vaiheessa huomasin, että mieheni ja hänen parinsa tuntui lähinnä seuraavan meitä eivätkä oikein tehneet itse mitään ja ensin ujostelin näyttää edes nauttivani, mutta vähän ajan päästä en mitenkään pystynyt olemaan tätä näyttämättä. Taas jossain vaiheessa yritin jo vähän, että parini olisi jo lopettanut vaikka hyvälle tuntuikin kun tilanne tuntui toisaalta kiusalliselta, mutta hän jatkoi vaan. Tätä jatkui ihan liian pitkään ja sain kaksi orgasmiakin mitkä ovat oman mieheni kanssa lopulta aika harvinaisia.

Ilta loppui kovin nolon tuntuisesti ja poistuimme kotiin ja mieheni selvästi on todella pahoillaan koko asiasta. Kaksi viikkoa on nyt ollut selibaattia ja asia selvästi vaivaa häntä ja paljon. Luulen, että asiaa ei helpota se, että minun parini oli huomattavasti suurempikokoinen kuin oma mieheni. Tosin tämän tiesimme kyllä etukäteen, mutta käytännössä ero paljon suurempi kuin olin ajatellut.

Ollaan juteltu, mutta tuntuu, että koko juttu oli yllättävän kova kolahdus mieheni itsetunnolle. Itse nautin kyllä kovasti osaavan miehen kanssa ja varmasti tuollainen isompi kävisi joskus uudestaankin, mutta eipä taida onnistua enää meillä.

Puhua on yritetty, mutta enpä ole tainnut osata sanoa oikeita sanoja. Periaatteessa ei minusta pitäisi olla mitään väliä jos miehelläni nyt ei sattunut seisomaan tuossa tilanteessa, mutta kova paikka hänelle tuntuu olevan kun minä nautin niin kovasti vieraan kanssa.

Meneeköhän tämä ohi vai mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on saatu asia selvitettyä vai eropaperit kirjoitettu??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla