Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistunut kokeilu?

Vierailija
19.08.2010 |

Kokeilimme pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa parinvaihtoa samassa sängyssä mukavan vähän nuoremman entuudestaan meille tuntemattoman parin kanssa. Asiaa mietittiin aika pitkäänkin ja tarkoituksena lähinnä oli hakea jonkinlaista piristystä sinänsä kyllä ihan ok seksielämäämme 17 vuoden jälkeen.

Mieheni kylläkin selkeästi oli se aloitteen tekijä, mutta minäkin kiinnostuin asiasta, vaikka olen välillä aika mustasukkainenkin ollut hänestä. Löysimme ihan mukavantuntuisen vähän kokeneemman, mutta meitä vähän nuoremman parin nettipalstalta aika itseasiassa pitkän yrittämisen jälkeen ja tapasimme ihan muuten vain kerran ennen varsinaista kokeilua.

Ilta alkoi oikein mukavasti vaikka meitä molempia tietysti jännitti koko asia. Ruokailun ja muutaman juomankin jälkeen vähän myöhemmin touhusimme aluksi vähän oman parin kanssa eri huoneissa kunnes sitten uskalsimme siirtyä samaan sänkyyn ja lopulta sitten vaihtaa paria.

Pointti tässä on kuitenkin se, että oma mieheni ei sitten oikein pystynytkään mihinkään. Ehkä hän jännitti liikaa tms. Hänellä ei siis seisonut vaikka hänen parinsa selvästi teki parhaansa tätä varten. Minä sen sijaan olin hyvinkin kiihottunut ja minun parillani ei tällaista ongelmaa ollut todellakaan. Jossain vaiheessa huomasin, että mieheni ja hänen parinsa tuntui lähinnä seuraavan meitä eivätkä oikein tehneet itse mitään ja ensin ujostelin näyttää edes nauttivani, mutta vähän ajan päästä en mitenkään pystynyt olemaan tätä näyttämättä. Taas jossain vaiheessa yritin jo vähän, että parini olisi jo lopettanut vaikka hyvälle tuntuikin kun tilanne tuntui toisaalta kiusalliselta, mutta hän jatkoi vaan. Tätä jatkui ihan liian pitkään ja sain kaksi orgasmiakin mitkä ovat oman mieheni kanssa lopulta aika harvinaisia.

Ilta loppui kovin nolon tuntuisesti ja poistuimme kotiin ja mieheni selvästi on todella pahoillaan koko asiasta. Kaksi viikkoa on nyt ollut selibaattia ja asia selvästi vaivaa häntä ja paljon. Luulen, että asiaa ei helpota se, että minun parini oli huomattavasti suurempikokoinen kuin oma mieheni. Tosin tämän tiesimme kyllä etukäteen, mutta käytännössä ero paljon suurempi kuin olin ajatellut.

Ollaan juteltu, mutta tuntuu, että koko juttu oli yllättävän kova kolahdus mieheni itsetunnolle. Itse nautin kyllä kovasti osaavan miehen kanssa ja varmasti tuollainen isompi kävisi joskus uudestaankin, mutta eipä taida onnistua enää meillä.

Puhua on yritetty, mutta enpä ole tainnut osata sanoa oikeita sanoja. Periaatteessa ei minusta pitäisi olla mitään väliä jos miehelläni nyt ei sattunut seisomaan tuossa tilanteessa, mutta kova paikka hänelle tuntuu olevan kun minä nautin niin kovasti vieraan kanssa.

Meneeköhän tämä ohi vai mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa painajaismaiselta näin normi 16/4 kokoisen mielestä. Itselläni kävisi varmaankin noin. Isokaluisilla on varmaankin paljon helpompi rentoutua tällaisissa tilanteissa. Fantasiana tuollainen on ihan ok, mutta kyllä se jäisi mieltä kalvamaan, jos oma vaimo saisi elämänsä parhaat orgasmit parinvaihdossa...

Vierailija
2/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä kiinnostusta silloin tällöin olla kolmannen pyörän eli sinun kanssasi. Vai miten se toinen nainen suhtautui oman miehensä touhuiluun sinun kanssasi? Tuollaiset antavat yleensä enemmän puhtia terveitsetuntoisten parien keskinäisiin sänkyhommiin, mutta ei teidänlaisillenne, kuten jo ilmeni.

Itse nautin kyllä kovasti osaavan miehen kanssa ja varmasti tuollainen isompi kävisi joskus uudestaankin, mutta eipä taida onnistua enää meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa rehellisesti omasta kokemuksesta, että olette tehneet suuren virheen

- kuten itsekin teimme aikanaan. Tuosta ylipääseminen on varmasti miehellesi mahdollista, mutta erittäin vaikeaa. Itselleni se ei ainakaan onnistunut, eikä asiaa helpottanut se, että vaimoni sanoi suoraan nauttineensa huomattavasti enemmän isommasta. Toivotan suuresti onnea.

Vierailija
4/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä asiaa helpottanut se, että vaimoni sanoi suoraan nauttineensa huomattavasti enemmän isommasta. Toivotan suuresti onnea.

Näitä lauseita: Vaimoni sanoi nauttineensa isommasta huomattavasti enemmän?

Mitä te sitten haluaisitte parinvaihdolta: Meillä meni parinvaihto todella hyvin! Onneksi vaimoni sanoi, että akti oli yhtä helvettiä ja miehellä oli vain 7cm pitkä, eikä vaimo siis nauttinut siitä yhtään.

Ymmärrän kyllä senkin, että mies on ehkä odottanut tätä kuin kuuta nousevaa ja sitten kun pääseekin asiaan niin jännitys ei anna periksi vaan heppi pysyy alhaalla.

Vierailija
5/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toisella miehellä on huomattavasti isompi kalu ja se on tiedossa, kyseessä on tietoisen riskin ottaminen. Jos taas kalu on suunnilleen saman kokoinen, on edellytykset jännään kokemuksen ilman sen kummempia kolauksia miehen itsetunnolle. On se kumma tuo kyrpä kun se on niin tärkeä itsetunnon lähde meille miehille...

Mitä te sitten haluaisitte parinvaihdolta: Meillä meni parinvaihto todella hyvin! Onneksi vaimoni sanoi, että akti oli yhtä helvettiä ja miehellä oli vain 7cm pitkä, eikä vaimo siis nauttinut siitä yhtään.

Vierailija
6/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tässä on niinkään ollut ongelmana kalun koko vaan se että vaimo nautti "liikaa" samalla kun mies oli "impotentti" sen hetken aikaa kun olisi pitänyt näyttää että hänkin on tosi mies vaikka ei isoa kalua omaakaan. Aivan hirveä henkinen kolaus itsetunnolle.

Vierailija
7/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siinä vaiheessa, kun se kalu pitäisi saada pystyyn. Jos on iso kalu, niin ei jännitä niin paljon. Oman touhuilun aikana tuskin niin paljoa kiinnittää huomiota vaimon orkkuihin, mutta on tuota varmaan aika musertavaa seurata vierestä...

En usko että tässä on niinkään ollut ongelmana kalun koko vaan se että vaimo nautti "liikaa" samalla kun mies oli "impotentti" sen hetken aikaa kun olisi pitänyt näyttää että hänkin on tosi mies vaikka ei isoa kalua omaakaan. Aivan hirveä henkinen kolaus itsetunnolle.

Vierailija
8/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole isoa kalua enkä ole ikinä sitä hävennyt. Jos jo esileikillä saa naiselle orgasmin niin ei hän yleensä ole kiinnostunut minkäkokoisella munalla se seuraava orgasmi tulee.

On vaan ottanut sen vastaan ilolla. Eikä itselläkään ole suorituspaineita kun tietää että tilanne on vähintään tasapeli nautinnon suhteen.

Siinä vaiheessa alkaa paras seksi kun voi vaan nauttia ja tuottaa nautintoa ilman että on paineita. Tuossakin miehen olisi kannattanut unohtaa oma erektio ja keskittyä

tuottamaan naiselle nautintoa kaikin muin keinoin. Hyvässä seksissä kumpikin pitää huolen toisen nautinnosta eikä omastaan.

Ja jos on naiselle osoittanut huomiota siinä määrin että hän on erittäin tyytyväinen niin tuskinpa sen jälkeen tarttee normaalikokoista kaluaan hävetä

vaikka vieressä toinen isolla munalla paukuttais.

Optimi naiselle on varmaan tietenkin super huomaavainen ja taitava mies unelma kullilla mutta paljonko heitä on? (Minun lisäkseni)

Vierailija
9/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emätinorgasmia parempana kuin klitorisorkkua. Esimerkiksi minun vaimoni. Ne eivät siis todellakaan ole verrannollisia keskenään. Ja siinä on vielä sekin, että isommalla saa helpommin ja paremman orkun kuin pienemmällä. No naisia on monenlaisia. Sinä et olisi optimi minun naiselleni. Enkä minäkään.

Optimi naiselle on varmaan tietenkin super huomaavainen ja taitava mies unelma kullilla mutta paljonko heitä on? (Minun lisäkseni)

Vierailija
10/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistät siis omaa naistasi, vai ovatko kaikki naisesi olleet samanlaisia?

"ei hän yleensä ole kiinnostunut minkäkokoisella munalla se seuraava orgasmi tulee"

Niin, jos tulee. Ehkä tässä ei ole olennaista minkä kokoisella se tulee, vaan minkäkokoinen tarvitaan, että emätinorkku tulee.

Minulla ei ole isoa kalua enkä ole ikinä sitä hävennyt. Jos jo esileikillä saa naiselle orgasmin niin ei hän yleensä ole kiinnostunut minkäkokoisella munalla se seuraava orgasmi tulee. On vaan ottanut sen vastaan ilolla. Eikä itselläkään ole suorituspaineita kun tietää että tilanne on vähintään tasapeli nautinnon suhteen. Siinä vaiheessa alkaa paras seksi kun voi vaan nauttia ja tuottaa nautintoa ilman että on paineita. Tuossakin miehen olisi kannattanut unohtaa oma erektio ja keskittyä tuottamaan naiselle nautintoa kaikin muin keinoin. Hyvässä seksissä kumpikin pitää huolen toisen nautinnosta eikä omastaan. Ja jos on naiselle osoittanut huomiota siinä määrin että hän on erittäin tyytyväinen niin tuskinpa sen jälkeen tarttee normaalikokoista kaluaan hävetä vaikka vieressä toinen isolla munalla paukuttais. Optimi naiselle on varmaan tietenkin super huomaavainen ja taitava mies unelma kullilla mutta paljonko heitä on? (Minun lisäkseni)

Vierailija
11/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Kyllä varmaan koolla on väliä ja ulkonäkö on tärkeä ja raha vaikuttaa siihen kuinka vetävä mies on jne...

Ja tottakai naistakin kiihottaa atleetti komealla kullilla enemmän kuin kotletti pikkumunalla.

Mutta ainakin minä olen sen huomannut että naiset arvostaa ja tykkää siitä että mies on aivan hulluna heihin.

Siis niin että mies antaa ymmärtää että nainen on erittäin kiihottava ja hänen vartalon hyväily saa miehen hulluksi, kiimaiseksi kuin jäniksen puputarhassa.

Silloin nainen tykkää levittää itsensä kuin tarjottimelle ja nauttii. Tässä vaiheessa taas minä nautin nuolemisesta, ja annan sen näkyä ja kuulua....

ja tietenkin kohteena on jossain vaiheessa klitoris. Tykkään kyllä nuolla myös peppua, sääriä, jalkoja, rintoja jne...

Klitoris orgasmi, ei varmaan ole sama kuin emätinorgasmi, uskotaan jos ne niin sanoo. Miksen uskoisi.

Mutta ei se tarkoita että jos nainen saa ensiksi klitoris orgasmin niin sen jälkeen ei voisi saada emätinorgasmia!!!

Siihenhän esileikki tähtää. Luulisin.

Ja naiselle paras mies on sen oma mies. Tai sitten sillä on väärä mies. Ja sama pätee miehiin. Kokemusta on väärästä

ja nyt onneksi oikeasta.

Vierailija
12/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä veikkaan, että tätä ap:n miestä harmittaa niin vietävästi kun oma kalu ei ollutkaan toimintakunnossa. Vaimo sai kunnon nautinnon , mutta itse jäi siitä ilman. Eli mies on pettynyt itseensä.

Mutta itsehän hän oli tätä halunnut ja toivonut, joten ei voi olla ap:lle suuttunut. Tässä tilanteessa olis ollu järkevintä siirtyä parien eri huoneisiin, se olisi saattanut laukaista miehesikin jännityksen. Ensimmäiset kerrat huonompia kokemuksia.

M34

Vierailija
13/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä lohduta paljon nämä vastaukset ja tuntuu, että vaikeammaksi vaan menee tilanne kotona. Mies ei eilen illalla paljon muusta puhunut kuin jauhoi vaan riittämättömyyttään minulle. Melkein suutuin välillä kun en todellakaan haluaisi nähdä miestäni noin reppanana. Hän on kyllä minulle riittänyt tähän asti oikein hyvin.

Minusta hänellä on ollut ihan hyvä itsetunto yleensä ja nyt sitten täydellinen romahdus. Minä sitten yritän vähätellä vaan tuota kokemusta ettei se nyt niin ihmeellistä ollut. Turhaa sinänsä sillä kyllähän hän hyvin näki reaktioistani että olin ihan onneni kukkuloillani. Niin se vaan oli. Silti en välttämättä tarvitse sitä uudelleen jos vaan saisin oman mieheni tokenemaan ja nauttimaan taas kanssani yhteisistä hetkistä.

Toivon todella, että päästään tästä yli.

Vierailija
14/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä on täysin päinvastaisia kokemuksia. Mieheni kiihottuu kovasti siitä, että saan isompaa. Ehkä tässä on kyseessä joku itsetuntojuttu?

Vierailija
15/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä on kyseessä joku itsetuntojuttu?

Vierailija
16/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ltä kysyisin, että kuinka pieni miehelläsi sitten on ja kuinka iso oli tällä toisella?

Vierailija
17/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että tapauksen jälkeen on kotona vallinnut selibaatti. Oletkohan yrittänyt tehdä aloitetta?

Itse tuossa tilanteessa tekisin kaikkeni että mies huomaisi kuinka kovasti häntä haluan. Flirttailisin pitkin päivää ja koskettelisin ohimennen, kehuisin ulkonäköä..kaikkea sellaista mikä saisi miehen tuntemaan itsensä haluttavaksi. Tuskin tuo asia puhumalla miksikään tulee.

Vierailija
18/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä sitten yritän vähätellä vaan tuota kokemusta ettei se nyt niin ihmeellistä ollut. Turhaa sinänsä sillä kyllähän hän hyvin näki reaktioistani että olin ihan onneni kukkuloillani."

Ja tämä vaan pahentaa asiaa. Turhaa sinun on nautintoasi vähätellä, kun se kerran oli huomattavissa. Nyt miehesi ajattelee, että kaikki mitä hänelle sanot on paskapuhetta, että sanot niin vain siksi että hänelle tulisi parempi mieli. Mitä ei varmasti tapahdu.

Osasiko se mies jotain erityisiä kikkoja, vai pelkästä munan suuruudestako ne sinun huimat orgasmit tuli?

Vierailija
19/41 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset kaikille vastauksista!

lopetan selittelyn ja yritän huomioida miestäni käytännössä. Kieltämättä olen ollut itsekin varmaan passiivinen tämän pari viikkoa, sen verran on vaivannut ja hävettänytkin koko asia. Välillä ajattelin jo itsekseni, että meidän juttumme oli nyt tässä, mutta masentuneena sitä ajattelee kaikenlaista. En vaan oikein jaksanut oikein edes kuunnella miestäni kai tarpeeksi. Minulla on jotenkin ehkä sellainen haavekuva miehestäni, että hän on vahva, voimakas ja ehkä vähän kovakin ja siksi tämä jankuttaminen ja voivottelu on ehkä vähän ärsyttänytkin minua.

Jos nyt jotain kerran kiinnostaa niin ihan varmaan keskikokoinen miehelläni on. Keskikokoinen on todella pieni oikeasti isoon verrattuna, sen tiedän nyt minäkin, mutta keskikokoinen riittää kyllä minulle ihan hyvin. Tuskin minun "parinikaan" mitään kummempia temppuja osasi. Oli vain kestävä ja osasi kyllä todella toimia niin, että minusta tuntui kaikin puolin hyvältä. Luulenpa, että hän on niin kestävä, että melkeimpä pystyy säätelemään tuleeko häneltä vai ei ja silti tuntui nauttivan kanssani ihan mielettömästi koko ajan. Siltä ainakin minusta tuntui.

Vierailija
20/41 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miehesi pystyy antamaan kaikkea muuta sinulle, paitsi tätä ihanuutta. Ihan varmasti mietit aika usein tällaista täydellistä nautintoa, miehesi tietää sen ja sekös syö miestä...

Keskikokoinen on todella pieni oikeasti isoon verrattuna, sen tiedän nyt minäkin, mutta keskikokoinen riittää kyllä minulle ihan hyvin. Tuskin minun "parinikaan" mitään kummempia temppuja osasi. Oli vain kestävä ja osasi kyllä todella toimia niin, että minusta tuntui kaikin puolin hyvältä. Luulenpa, että hän on niin kestävä, että melkeimpä pystyy säätelemään tuleeko häneltä vai ei ja silti tuntui nauttivan kanssani ihan mielettömästi koko ajan. Siltä ainakin minusta tuntui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme