Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsittekö leukanivelten naksumisesta?

Vierailija
19.08.2010 |

Minulla todettu löysät leukanivelet. Nyt oikea puoli alkanut naksua. Kipua ei ole. Mitä voin tehdä? Onko muita kohtalontovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia on ollut tuota naksumista, ja nyt viime aikoina on alkaneet jumittua niin, etten saa enää hampaita yhteen kunnolla.

Koko leuat on myös tosi kipeät, ja kipu säteilee niskaan ja hartioihinkin.

Ei yhtään hyvä juttu. Nyt odotankin aikaa hammaslääkärille, joka sitten yrittää miettiä mitä tälle voidaan tehdä, vai voidaanko ylipäätään..

Toivon kovasti, ettet päädy tähän samaan jamaan, voin nimittäin sanoa, että on syvältä!

Vierailija
2/5 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä, että puhun niin paljon :)

Mulle lääkäri sanoi, ettei kannata syödä purkkaa eikä kauhean paljon muutakaan sellaista, missä leuat joutuu usein pitkäaikaiseen jauhantatyöhön. Mulla ei onneksi vielä satu leukoihin ja saan suun auki ja kiinnikin vielä ihan hyvin, mutta eihän sitä tiedä, miten pahaksi tää vielä joskus äityy :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole purentavikoja eikä mitään.

Enemmän kiusasi se, kun viisaudenhampaat jylläsivät leukaluissa poikittain, mutta siitä pääsi eroon kun leikkautti ne pois.

Vierailija
4/5 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kun mun suusta. Odotan hammaslääkärille ja toivon kanssa ettet päädy tähän, tää on järkkyä.

vuosia on ollut tuota naksumista, ja nyt viime aikoina on alkaneet jumittua niin, etten saa enää hampaita yhteen kunnolla.

Koko leuat on myös tosi kipeät, ja kipu säteilee niskaan ja hartioihinkin.

Ei yhtään hyvä juttu. Nyt odotankin aikaa hammaslääkärille, joka sitten yrittää miettiä mitä tälle voidaan tehdä, vai voidaanko ylipäätään..

Toivon kovasti, ettet päädy tähän samaan jamaan, voin nimittäin sanoa, että on syvältä!

Vierailija
5/5 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ala-asteelta asti (silloin jo kävin hammaslääkärissä, joka totesi ettei sille voi tehdä mitään.) Nyt kun ikää on tullut lisää, lähtee toinen leukanivel välillä pois paikaltaan. Olen saanut itse sen yleensä painettua takaisin, mutta välillä menee jokunen päivä ennen kuin se onnistuu. Kipeä tuo ei onneksi ole, rajoittaa vain sitä, mitä voi syödä (ei siis mitään kovaa tai sitkeää). pitäisi kai yrittää päästä leukakirurgille jos nyt kuitenkin olisi tapa, jolla tuo saadaan korjattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme