Minkä karmean tapatyrman seurauksena se miljonääri veneliikkeen omistaja kuoli?
Kommentit (28)
SS:n sivulta luin että kuopiolaislähtöinen, ei kai siis Bellan omistaja? :o
SS:n sivulta luin että kuopiolaislähtöinen, ei kai siis Bellan omistaja? :o
kaatui lasipöydän päälle ja teloi itsensä.
kaatui lasipöydän päälle ja teloi itsensä.
En mä ole ainakaan nähnyt yhtä ainoaa lasipöytää kun olen siellä käynyt!
joku perhe oli kyläilemässä 2-vuotiaan lapsensa kanssa kodissa, jossa oli lasinen olkkarinpöytä. Lapsi kaatui pöytää vasten ja pöytä hajosi ja lasi viilsi kaulavaltimon auki. Lapsi kuoli:(
"Ja eikös lasipöytiä ole ihan PIRUN vaikea saada rikki?"
olen ollut siinä luulosas että niiden pitää olla jotain erikoisvahvaa lasia. No, aina oppii uutta.
"Ja eikös lasipöytiä ole ihan PIRUN vaikea saada rikki?"
joka rikkoutuessaan hajoaa pieniksi ruuduiksi, kuten auton tuulilasi, mutta useat pöydät eivät ole turvalasista :(
Voin kertoa, että ei ampunut itseään, eikä kyseessä ollut itsemurha. Oikeasti.
kuopiosta kotoisin oleva miljonääri ampui itsensä jonka jäkeen kaatui lasipöydän päälle.
omaisten myöntää? Siis yleensä, en tarkoita välttämättä tässä tapauksessa.
Tästä tapauksesta on tehty niin mystinen nyt, että ei ihmekään että ihmisiä kiinnostaa. Selkeäsanainen selostus tapahtumasta katkaisisi ne "huhujen siivet".
Tästä tapauksesta on tehty niin mystinen nyt, että ei ihmekään että ihmisiä kiinnostaa. Selkeäsanainen selostus tapahtumasta katkaisisi ne "huhujen siivet".
Ihmettelenkin kovasti poliisin eilistä "erikoistiedotetta". Kun kerran kyse on sairaskohtauksesta, niin miksi sitä ei voi kertoa suoraan...
kestänyt sitä enää. Sai yhtäaikaa sydärin kun ampui itseltään aivot seinälle.
Eiköhän muut ymmärrä ottaa opiksi ettei vain satu ennalta-arvaamattomia lasipöytään kaatumisia.