AAARGH! Lapsetkin heräsivät naapurin nussinta ääniin OV
Naapurissa nussitaan taas hirveällä nitinällä, natinalla, paukkeellä, karjunnalla ja sillä kamalalla rääynällä ja huudolla: ÄÄÄN ÄÄ ÄÄ ÄÄÄ III PANE PANE OIII Ä Ä Ä Ä Ä Ä AIII ÄÄÄ ÄÄÄ NUSSI MUA ÄY ÄAIH OIH OIH OIH ÄÄÄH! Tuollaista huutoa ja "sängyn raiskausta" sieltä kuuluu. Onko teidänkin pakko ölistä ja rytistä noin??? Ei kyllä ole normaalia tuollainen... Voihan sitä naida hiljempaankin vai mitä mammat? Mä ja mies ei oltu vielä nukahdettu kun se taas alkoi mutta 5v kaksospoikamme olivat, heräsivät ja ihmettelivät kovasti ääniä joita kuuluu edelleen. Mies sanoi pojille että naapurit huudattavat vain playstation peliä liian kovalla kun eivät älyä että se kuuluu meille asti. Onko muilla tällaista vai oletteko itse niitä "naimaeläimiä" jotka pitävät kamalaa huutoa ja ryskettä 2-3 kertaa viikossa n. Puolen tunnin ajan naapureiden kuullen?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2010 klo 08:13"]meidän suhteemme alussa luultavasti naapuritkin saivat kuulla kun minulla tuli :D
Nykyään asumme onneksi omakotitalossa ja ei tarvitse pelätä äänien kantavuutta.
[/quote] Paskat sulla mitään tuli. Huutajat on orkun teeskentelijöitä.
Nussinta ilman huutoa ei ole mistään kotoisin
Turussako sitä asutaan? täällä kuullu kyllä joka päivä
Minusta tuollainen toiminta on toisten ihmisten häiristemistä ja lapsen seksuaallista hyväksikäyttöä.
Kenenkäään ihmisen ei tarvitse joutua kuuntelemaan jonkun nussimista
Mä panen äänekkäästi ja panen jatkossakin. UUUHAAAH AAA AA UUU UUU PANE MUA PERSEESEEN NAI MUT PASKAKS UU UUU AAAH AAAAAH AAAH AAAH VIITTUUUU VITUN HUORAAAH AAAAHAAAHAAHAAAAHAAHAAAAHAAAHAAAAHAAAHMULTATULEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH