Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAARGH! Lapsetkin heräsivät naapurin nussinta ääniin OV

Vierailija
19.08.2010 |

Naapurissa nussitaan taas hirveällä nitinällä, natinalla, paukkeellä, karjunnalla ja sillä kamalalla rääynällä ja huudolla: ÄÄÄN ÄÄ ÄÄ ÄÄÄ III PANE PANE OIII Ä Ä Ä Ä Ä Ä AIII ÄÄÄ ÄÄÄ NUSSI MUA ÄY ÄAIH OIH OIH OIH ÄÄÄH! Tuollaista huutoa ja "sängyn raiskausta" sieltä kuuluu. Onko teidänkin pakko ölistä ja rytistä noin??? Ei kyllä ole normaalia tuollainen... Voihan sitä naida hiljempaankin vai mitä mammat? Mä ja mies ei oltu vielä nukahdettu kun se taas alkoi mutta 5v kaksospoikamme olivat, heräsivät ja ihmettelivät kovasti ääniä joita kuuluu edelleen. Mies sanoi pojille että naapurit huudattavat vain playstation peliä liian kovalla kun eivät älyä että se kuuluu meille asti. Onko muilla tällaista vai oletteko itse niitä "naimaeläimiä" jotka pitävät kamalaa huutoa ja ryskettä 2-3 kertaa viikossa n. Puolen tunnin ajan naapureiden kuullen?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panen äänekkäästi ja panen jatkossakin. UUUHAAAH AAA AA UUU UUU PANE MUA PERSEESEEN NAI MUT PASKAKS UU UUU AAAH AAAAAH AAAH AAAH VIITTUUUU VITUN HUORAAAH AAAAHAAAHAAHAAAAHAAHAAAAHAAAHAAAAHAAAHMULTATULEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Vierailija
82/85 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2010 klo 08:13"]meidän suhteemme alussa luultavasti naapuritkin saivat kuulla kun minulla tuli :D

Nykyään asumme onneksi omakotitalossa ja ei tarvitse pelätä äänien kantavuutta.

[/quote] Paskat sulla mitään tuli. Huutajat on orkun teeskentelijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussinta ilman huutoa ei ole mistään kotoisin

Vierailija
84/85 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussako sitä asutaan? täällä kuullu kyllä joka päivä

Vierailija
85/85 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen toiminta on toisten ihmisten häiristemistä ja lapsen seksuaallista hyväksikäyttöä.

Kenenkäään ihmisen ei tarvitse joutua kuuntelemaan jonkun nussimista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme