G: oletteko koskaan todenneet "voi teille tulee vauva"
ja toinen ei olekaan raskaana? Vähän se on noloa, ainakin sille, joka näin sanoo!!
Kommentit (9)
ihminen raskaudesta, vaikka en ollut raskaana. Ylipainoa oli, mutta ei pahasti (paino 70 kg ja pituus 165 cm). Ei kauhean mukavaa.
Hän sanoi " ei tule, olen muuten vain lihava".
Ja mulkoili. Aika uskaliasta (ja typerääkin) mennä sanomaan jollekin noin, ellei ole varma asiasta.
naapurin tätiä (!) sekä vuosia sitten serkkuani. No serkkutyttö se onnekseni olikin raskaana, mutta jotain tyyliin rv7, just oli vasta tehnyt testin..
Aika uskaliasta (ja typerääkin) mennä sanomaan jollekin noin, ellei ole varma asiasta.
miten ihmisellä voi olla semmoinen maha, kun ei itsellä useamman lapsen jälkeen ole. Ei se naapurini ole edes muutoin mikään "kasa"!
-se serkkuakin onnitellut-
Mutta olen mun entiseltä naapurilta kysynyt "onks toi sun"? (näin sen vauvanvaunujen kanssa pihalla) ja kun se vastasi että on, niin mä sanoin että "en mä edes huomannut että sä oot raskaana".
Oli sellainen pyöreä muutenkin että en mä tosiaan huomannut niissä läskeissä mitään vauvavatsaa. Jälkeenpäin vähän nolotti kun tajusin että en ollut edes onnitellut.
minulle on sanottu niin. Olen 170cm pitkä ja painan 65kg. Minulla on pömppis, mutta en mielestäni näytä raskaana olevalta.
on niin lihava, että hänestä ei todellakaan huomannut raskaana oloa. Lopulta hän sanoi (oli jo tosi pitkällä), että joo meille tulee vauva..
Tuli vähän hassu olo. Olin vain luullut, että on lihonnut taas
Muuten palauduin raskaudesta hyvin, mutta pömppis jäi, ja se aiheutti monta kertaa niin onnitteluja kuin kauhistelujakin uudesta raskaudesta, vaikken ollut raskaana. Sama on jatkunut toisen lapsen syntymän jälkeen - vaikka muuten olenkin palautunut takaisin normaaliin vaatekokooni (32-34), pömppis on sen mallinen, että välillä udellaan kolmannen lapsen tulosta. Mikään iso pömppis ei ole kuitenkaan, ettei nyt sentään viimeisillään raskaaksi olevaksi luulla, mutta onhan tuo sellainen, että hyvin voisi ajatella siihen raskauden vaiheeseen, kun maha juuri ja juuri alkaa näkyä.
Ongelma on vatsalihasten alainen lihaskalvo, joka on vaurioitunut esikoisen raskaudessa. Vatsalihasten väliin on jäänyt rako, mikä tavallaan työntää lihaksia kauemmas, joka antaa sen pömppis-vaikutelman. Vatsalihakset voi treenata hyvään kuntoon, mutta se ei poista ongelmaa - oikeastaan voi jopa pahentaa, koska lihakset työntyvät vahvemmin ulospäin ja pömppis kasvaa. Myös lihaskalvo voi kovan treenaamisen myötä vaurioitua lisää, eli ongelma voi pahentua. Ainoa korjauskeino on plastiikkakirurginen operaatio, vatsan seudun muotoiluleikkaus, joka taas on suhteellisen hinnakas operaatio.
synnyttänyt 4 kuukautta aikaisemmin. Näytti kun olisi ihan viimeisillään raskaana. Ei loukkaantunut, vaan totesi, on ihan järkyttynyt itekin tilastaan.