Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen teillä pesee itse tukkansa?

Vierailija
18.08.2010 |

Ja miten usein pesee shampoolla?

Meillä ei vielä 8-v halua pestä ollenkaan, kun menee silmiin vaahtoa. Suihkussa kyllä osaa käydä ja hiuksensa kastella, mutta ei pestä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika jo 9v, tosin kampaan hiukset samalla. Ja laitan hoitoaineen, se kestää. Lapsella kuivat ongelmahiukset ( liian kiharat)

Vierailija
2/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

shamppoolla ehkä joka 2.-3. päivä. Harrastavat liikuntaa monta kertaa viikossa ja käyvät suihkussa joka ilta.

Suoriutuvat siis täysin itse ja lopputulos on moitteeton. Pienempänä jäi helposti shampoota hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on viime aikoina alkanut pestä itse, ihan vapaaehtoisesti. Kerran pari viikossa, vähän riippuu millainen päivä on ollut.

Vierailija
4/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan lyhyt tukka, joten helppo pestäkin itse..=)

Vierailija
5/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan shampoolla kunnolla ja myös harjaa itse. pitkät hiukset. Olikin melkoista tappelua tähän asti. Sama taistelu edessä 5-vuotiaan pojan kanssa, joka ei anna laittaa edes päähän vettä.

Vierailija
6/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoaineen huuhtelussa. Pitkä tukka. Useimmiten minä pesen ja huuhtelen, kohta on niin iso että laittaa kylppärin lukkoon, pitää nauttia näistä lapsuuden jutuista kun voi. :)

Vierailija
7/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.6v asti olen huuhdellut vielä kaverina, ettei jää shampoota, mutta helppohan nuo on poikien lyhyet hiukset pestä itsekin. Eri asia jos on pitkät tai vaikka oikein kiharat hiukset.

7v käy yksin suihkussa, ja hyvin osaa pestä itsensä puhtaaksi.

Vierailija
8/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nelivuotias pesee hiuksensa itse, on pessyt vuoden. Huuhtelee vedellä joka ilta suihkussa ja silmiä kirvelemättömällä shampoolla pesee kerran viikossa. On aikamoinen prinsessa ja tahtoo tehdä itse, hyvin kyllä sujuukin.

Vierailija
9/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä kesänä opeteltu pesemään itse, kaksi kertaa viikossa. Suihkutellaan useammin, silloin välillä pelkkä hoitoaine.

Vierailija
10/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pesee 9kk jo itse hiuksensa,eikö teillä pestä jo siinä iässä?Myös ruskea kastikkeen teko onnistui lähes 2-vuotiaana.

Vierailija
11/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen kävivät pesulla ja tää 2-v poika pesi hiuksensa ihan itse kokonaan.

Pitsan teossa tosin autoin niitä...

Tää 2-v on yrittäny monesti lähteä autolla pihasta, mutta ei oo onnistunu vielä löytämään oikeita avaimia... Mäkeen ei uskalla enää autoa jättää, koska vaihteita osaa jo vaihtaa ja käsijarrun ottaa pois päältä.

Tää 3-v tyttö ampui pari viikkoa sitten ketun. (tosin sille ei käynyt mitenkään, koska se oli vesipyssy)

Vierailija
12/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä vierestä, että huuhtelevat kunnolla. Pitää ihan toppuutella kun haluaisivat pestä joka päivä..

Vierailija
13/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pesisi lainkaan, 5 v pikkuveli pesee itse tosi hyvin ja pesisi ja harjaisi melko pitkiä hiuksiaan vaikka joka päivä

Vierailija
14/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan pitempäänkin, kun en minä ole siellä suihkussa ollut mukana enää vuosiin.

Vierailija
15/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paksu ja pitkä tukka eli hirveän vaikea saada huuhdeltua tarpeeksi hyvin (jos jää shampoota tulee heti hilsettä). Välillä vieläkin esim saunassa pyytää apua.

Vastaavasti pikkuveli 8 v on pessyt jo kauan oman tukan kun on lyhyt ja helppo, melkein pikaisella huuhtasulla puhdistuu.

Eli eipä suoraan ikää voi verrata.

Vierailija
16/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin täytyy olla suihkussa mukana.

Vierailija
17/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoolla yleensä kerran vkossa

Vierailija
18/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yritin kuitenkin auttaa. aina se ei onnistunut :)

tytöllä pitkä ja paksu tukka, joten vähän aina epäilin, että mitenköhän onnistuu....

Vierailija
19/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki suihkuun menosta pitää vielä vanhempien huolehtia ja vähän perään katsoa, mutta laittaa siis kyllä pesuaineen päähänsä itse ja itse huuhtelee sen pois.

Vierailija
20/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin osaa levittää ja tulee kunnolla huuhdeltua myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän