Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Keskiviikkoa MAALISmasut**

12.10.2005 |

jatkuu...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin tänne lukemaan pinoanne ja ajattelin itsekkin liittyä joukkoon :)

Olen 22-vuotias oululainen ja esikoista odotellaan rv:lla 19+2, eli la on 6.3.2006

Aika on tuntunut menevän hirvittävän nopeasti ja puoliväli lähestyykin uhkaavasti. Tosin vielä kesällä minusta tuntui, että puoliväli on valovuoden päässä :D Masun alettua pyöristymään sitä huomaa ajatusten pyörivän yhä enemmän " oman navan ympärillä" :) Ystäväpiirissä olen ainoa perhettä perustava, joten välillä on kieltämättä hieman yksinäinen olo, kun ei viitsi koko ajan vaan ystäville raskaudesta puhua. Ukkokulta alkaa jo onneksi olemaan hieman enemmän menossa mukana.. johtunee varmaan siitä, kun masu on pyöristynyt jo ihan kiitettävästi ja alkaa hänellekkin todellisuus valjeta :D Oma mies, kun on tuollainen perussuomalainen juro, joka ei liikoja puhu.

Äitiyspolin rakenne ultra olisi ensi viikolla. Oys :n seurannoissa olenkin päässyt jo masuun kurkkaamaan parikin kertaa, mikä täällä on melko ruhtinaallista, kun kaupunki tarjoaa vain yhden ultran. Jotain hyötyä noista äitiyspolin käynneistä siis on ollut :) Jännittää päästä näkemään taas, miten masussa voidaan :)

Hyvää päivän jatkoa kaikille :)

Superpallo ja masunvaltaaja rv 19+2

Vierailija
22/23 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi minun puolestani tervetuloa kaikille uusille maalismasuille, onkin tullut taas muutama lisää!

Ja sitten onnea kaikille jo ultrassa käyneille, varmaan tosi hienoa nähdä jo näin iso vauveliini siellä ;o) Eilen muistan lukeneeni, että joku (en muista enää kuka) on kanssa menossa ensi viikon pe ultraan kättärille!! Me tullaan kanssa, aika on 11:45! Mahdettaisiinkohan törmätä?

Eilen käytiin neuvolassa, siellä hän se sydän selvästi jumpsutti 140-150... Verenpaineet pysynyt alhaalla ja hemppa noussut 125:een. Kielsi terkka tänä vuonna menemästä avantouintiin, kovasti tekisi mieli, kausi on jo alkanut... Mutta en tietenkään ota mitään riskejä! Painoa on tullut 1,5 kg lähdöstä, eli 300 g /viikko... Kohta se varmaan rupeaa se painokin enemmän nousemaan... Hui.. ;o)

Tänä aamuna huomasin, ennen kuin olin suuhun pistänyt mitään, että kyllä se maha on jo melko iso heti aamustakin!

Iloista keksiviikkoa!

V+Helmeri rv18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anskiksi: Miun käsityksen mukaan täällä Kotkassa toi rakenneultra on se, jota lähinnä tarjotaan. (tosin siitäkin täytyy se poliklinikkamaksu maksaa). Ensimmäisellä kerralla neuvolatäti sanoi jotenkin niin, että halutessaan sen voi vaihtaa siihen varhaisempaan niskapoimu-ultraan, mutta sanoi sitten, että hänen mielestään ei kannatta tutkia vain tutkimisen takia, eli sitten täytyy olla varautunut tekemään myös päätöksiä jos jotain ikävää ilmenee....Miusta se oli aika erikoisesti sanottu, en tietysti muista enää sanatarkasti. Itse kun en varsinaisesti kuulu mihinkään riskiryhmään, niin en ole sitten omasta pussista halunnut kustantaa ylimääräisiä ultrauksia ja tutkimuksia. Joissain kaupungeissa taas kaikenlaiset seulonnat on ihan normaaleja. Kannattaa ottaa hyvissäajoin yhteyttä neuvolaan, niin sekin asia selvinnee. En tiedä miten ruuhkainen tuo KOKS on. Miulla on ultra 20. tätä kuuta ja ilmoítus siitä tuli jo syyskuun alussa...on ollut vähän pitkä aika odottaa.

Eipä tänne ihmeempiä. Sää suosii ulkoilua...ja täällä sitä vaan naputellaan koneen ääressä=)

jossara rv17+1