Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä kauniin väriset vaunut?

09.06.2009 |

Hello! Vaikka olen vasta 13+6 niin olen jo kurkkinut netistä ja Stockalta vaunuja. Olen aivan järkyttynyt kun kaikki ovat mustia tai ruskeita tai muuten tunkkaisen värisiä. Mistä ihmeestä löydän kauniin väriset vaunut? En suostu laittamaan lastani synkkiin vankkureihin. Vinkkejä vastaanotetaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmaljungalla ainakin on mallistossaan kivoja kuoseja..

briolla myös, siis nämä jos haet perus vaunuja..

Luulisin että muillakin on, onneksi sinulla on vielä aikaa etsiä ne kivoimmat.. =)

Vierailija
2/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.vaunula.fi löydät ainakin värikkäitä vaunuja ja myös edullisia. Todettu myös hyviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelinkin pitkään et hankin brion happyt tai joyfulit. Satuinkin sitten löytämään käytetyt bugaboo cameleonit, ja ihan onnessani olen :) Kankaita on paaaljon eri värejä, ja uudet kankaat maksaa vaan 100,-. Meillä on vain parit eri kankaat, mutta niilläkin pääsee jo pitkälle. Saa kivasti uutta ilmettä hyvin pienellä vaivalla. Voi vaihtaa pelkän kuomun tai istuinosan tai molemmat, kaksilla kankaillakin saa jo monta eri yhdistelmää aikaiseksi :) Suosittelen, ihan muutenkin kuin ulkonäön puolesta ;D Esim briot kun ostat, joudut ostamaan erikseen ne rataskankaat, jotka tuo lisähintaa heti hirveesti. Bugiksiin ei ole pakko ostaa lisäkankaita, ja jos haluaa niin on halvemmat kuin brion ja lisäksi helpommat vaihtaa.

Vierailija
4/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime Talouselämä-lehdessä oli juttua, että suomalainen Ora verhoilee rattaat/vaunut (jotkin mallit ainakin) ilman eri maksua asiakkaan omalla kankaalla. Eli voi valita mitä vain :)

T. Nonpareille

Vierailija
5/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätetyissä vaunuissa on myös kivoja kuoseja, niitähän voi katella vaikka huuto.netistä. Omat emmaljungani löysin sieltä.

Vierailija
6/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmipyöräisistä kivoja värejä on easywalkereissa (pikkupingviini.fi, easywalker.nl). Näihin saa koppaan ja ratasosaan oman värisetkin kankaat. Bugaboolla tosiaan on myös ihania värejä. Rattaat vaan ei ole kovinkaan pitkäikäiset, sillä ne on nopeasti aika pienet. Briolla on usein ja taas kivoja värejä.

Vierailija
7/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Emmaljungat ja mielestäni niillä oli muutenkin hienoimmat mallit ja värit, joten siksi päädyttiin niihin.

http://www.emmaljunga.se/

Ollaan oltu tosi tyytyväisiä vaunuihin tähän mennessä. Meillä Duo Edge Combi-malli ja siitä väri pink check.

Fanny81 ja pikku prinsessa 2 vkoa 2 pvää

Vierailija
8/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin yhdellä lapsella olleet virheettömät, tosi hyvin pidetyt emmaljungat. Väri aivan ihana...vaalean beiget, joissa vaaleansinistä mukana.

Mua kanssa harmittaa kun vaaleita vaunuja saa etsimällä etsiä :) JOko tosi synkkiä (ja kesällä kuumia) tai sitten tosi räikeitä kuten briolla nykyään. Itse halusin vaaleat, ja hillityt