Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei iloa plussasta...

Vierailija
18.08.2010 |

Mulla takana tuulimunaraskaus ja keskenmeno...Tänään tein plussatestin, kun kuukautiset jo viikon myöhässä. Nyt sitten vain odotellaan sitä tavanomaista ruskeaa tuhruvuotoa ja keskenmenoa :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt kuitenkin tällä kertaa olisi onnea mukana.

vaikkakin tiedän paremmin kuin hyvin miltä tuntuu kun on raskaana ei usko muuhun vaihtoehtoon kuin keskenmenoon. 1 lapsi ja 6 keskenmenoa ja 7 keskenmeno taitaa olla alkamissa.

Vierailija
2/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelätä keskenmenoa, sekä ap että kakkonen. Tietysti se huoli jokaisella varmasti on mielessä raskauden alussa, mutta teillä sen kokeneena varmasti paljon todempana ja enemmän läsnä. Ei auta kuin toivoa, itse siihen kun ei voi oikein vaikuttaa. Minä toivon, toivon oikein kovasti, että kaikki menee teillä hyvin! :)

Onnea! Onnea "edes" raskauden alkamisesta, kun pääsis edes sinne asti... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osannut iloita, kun toisen kerran plussasin, kun aloin odottaa sitä helvetillistä pahoinvointia - eikä sitä kauan tarvinnutkaan odottaa.

Vierailija
4/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta raskautta sai oottaa 8kk mutta nyt on 16. viikko ja kaikki hyvin:) Tiedän tunteen, mutta ajattele muita asioita äläkä stressaa, käy varhaisultrassa 7. viikolla. Jos siellä näkyy sydämen syke niin keskenmeno on jo erittäin epätodennäköinen. Itse olen tässä vaiheessa vasta alkanut ajatella että vauva oikeasti tulee kun liikkeet jo tuntuu.

Vierailija
5/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli kohdunulkoinen ja yksi myöhäisillä viikoilla keskeytetty raskaus.

En vaan vieläkään usko, että meille elävä vauva vielä tulee...

Vierailija
6/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi pilaa elämän. oikeasti. sitten vasta kun olette saaneet sen mukelon tajuatte mikä ISO VIRHE tulikaan tehtyä ja se on silloin myöhästä.

Vierailija
7/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi pilaa elämän. oikeasti. sitten vasta kun olette saaneet sen mukelon tajuatte mikä ISO VIRHE tulikaan tehtyä ja se on silloin myöhästä.

t: 6

Vierailija
8/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vaan ei saa puhua. Pitää esittää niin onnellista...

Vierailija
9/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä se tuntuu. Ekaa tehtiin parisen vuotta ja siinä matkalla oli yksi keskenmeno ja kaksi viivaa tikussa, ne meni tosi aikaisin kesken. Olivat varmaan tuulimunia.

Mutta pian 11kk tyttö mulla nyt on ja toista odotan yllättäen viikolla 25+3, alkoi tokista kuukautisista ja ekasta kondomittomasta yöstä. Ekaa odottaessa en uskonut edes synnytyssalissa saavani sen vauvan oikeasti.

Vierailija
11/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vaan ei saa puhua. Pitää esittää niin onnellista...

tai sitten se vaan keljuttaa niin paljon kun muut saa miehen ja lapsia. Kyllä oikeasti lapset vaan ovat sellainen asia, että ainakin itse olisin hajonnut täysin jos olisinkin joutunut kohtaamaan sen asian etten syystä tai toisesta voisi lapsia saada.

Onneksi meillä on viisi toistaiseksi tervettä lasta, ja en kyllä yhdenkään kohdalla voi sanoa että virhe tuli tehtyä. Päin vastoin, kyllä lapset ovat rikkaus, ja varsinkin nyt kun he ovat jo kaikki kouluikäisiä, elämä lasten kanssa on tosi mukavaa.

Vierailija
12/12 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kaikkein suurimmat tunteet, myös ne kaikkein suurimmat ilon ja onnen tunteet, kaiken muun lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme