Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio! U2 -konserttiin menijät!!

Vierailija
18.08.2010 |

Suomen U2-faniyhteisöt (mm. fb U2@Helsinki, U2.com-forum) suunnittelevat bändin vastaanottamista lavalle pe 20. ja la 21.8. samaan tapaan kuin Göteborgissa 2009:

liinoja heiluttamalla, kun U2 saapuu lavalle ensimmäisen kappaleen ajan. On ehdotettu sini-valkoista vastaanottoa: kenttäkatsomo valkoisin ja istumakatsomo sinisin liinoin. "Liina" voi olla myös esim. pala paperia, kunhan jotain sini-valkoista löytyy. Ideana on Suomen lipun värien lisäksi valkoinen maa ja sininen taivas. U2 on arvostanut tätä elettä suuresti aikaisemmin ja se luo myös mahtavaa yhteisfiilistä yleisössä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS

Vierailija
22/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat levyt kyllä klassikoita.

En itsekään jaksa tätä yrityslippu -jakkupukumamma-keikkailua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhälistö-duunaria harmittaa... XD

U2 kerää kyllä sellaisia rokin "ystäviä", ettei tosikaan. Kait menette aikuismaiseen pubiin nauttimaan pari ulkomaalaista siideriä ennen sulosointujen alkamista?

Kieltämättä nämä yritystapahtuma-konsertit ovat aika oksettavia. Olen kyllä ollut U2-keikalla vuonna 1996.

Ennen keikkaa Manskun WK:ssa muutama Old Rosie -siideri, sama juttu varmaan nyt ;)

Vierailija
24/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhälistö-duunaria harmittaa... XD

U2 kerää kyllä sellaisia rokin "ystäviä", ettei tosikaan. Kait menette aikuismaiseen pubiin nauttimaan pari ulkomaalaista siideriä ennen sulosointujen alkamista?

Kieltämättä nämä yritystapahtuma-konsertit ovat aika oksettavia. Olen kyllä ollut U2-keikalla vuonna 1996.

Ennen keikkaa Manskun WK:ssa muutama Old Rosie -siideri, sama juttu varmaan nyt ;)

Vierailija
25/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella näitä uranaisia ja yritysvieraita "fanittamassa" Ukakkosta.

Vierailija
26/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa lipun ja sit ne on niin rok.

Vierailija
27/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä ole yhtään rok ja lipunkin ostin ihan itse. Enkä muuten voi sietää Stingiä.

T: uramamma

Vierailija
28/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit Madonnan.

Sitten Facebookit huutavat tyyliin "oli ihana ilta ystävien kanssa, heilutettiin villinä kättä U2 tahtiin. Kiitos Bono!". Tai "Onneksi asiakasyrityksen henkilötkin pitivät U2, vaikka miehet olivatkin suuren osa keikasta siellä anniskelualueen puolella :)"

Vierailija
29/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mennän katsomaan lähinnä tunnelmaa T: se 92 keikalla ollut

Vierailija
30/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit Madonnan. Sitten Facebookit huutavat tyyliin "oli ihana ilta ystävien kanssa, heilutettiin villinä kättä U2 tahtiin. Kiitos Bono!". Tai "Onneksi asiakasyrityksen henkilötkin pitivät U2, vaikka miehet olivatkin suuren osa keikasta siellä anniskelualueen puolella :)"

Vierailija
31/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun "rokkarimammat" tulevat katsomaan suurta bändiä.

Näyttäkää toinen puoli katsomosta valkoisia perseitänne Bonolle ja The EDGELLE.

Vierailija
32/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄNNITTÄVÄÄN pubiin keikan jälkeen...

Vierailija
33/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muu se oli, en muista nimeä.

Vierailija
34/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonkun kivan sinisen t-paidan. Mutta mistä tietää, mille puolelle menee katsomassa?

Vierailija
35/39 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bändistä? tietääkö kukaan? Mutta ihanaa, mennään työporukalla ja tässä meidän pikkujoulu jo etukäteen:-D

Vierailija
36/39 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me mennään kyllä mun miehen Audilla Kämppiin juomaan ylihinnoiteltua keltaista leskeä. Sit kenties G.W.Sundmansiin syömään kärytetyt bruschetat jonkun kivan viinin kera ja sit taksolla posautetaan suoraan stadikan Red Zone- sisäänkäynnille. Keikan jälkeen kalastajatorpan vip-kemuihin ja sieltä limusiinilla takas Kämpin sviittiin. Mitäs tosta tykkäätte, köyhät?

Vierailija
37/39 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me mennään kyllä mun miehen Audilla Kämppiin juomaan ylihinnoiteltua keltaista leskeä. Sit kenties G.W.Sundmansiin syömään kärytetyt bruschetat jonkun kivan viinin kera ja sit taksolla posautetaan suoraan stadikan Red Zone- sisäänkäynnille. Keikan jälkeen kalastajatorpan vip-kemuihin ja sieltä limusiinilla takas Kämpin sviittiin. Mitäs tosta tykkäätte, köyhät?

t. Kake

Vierailija
38/39 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, meinasin vallan unohtaa: seuraavana päivänä leasing-audi suuntaa takas Mäntsälään. Tällä laifstaililla ei oo varaa asua stadissa...

Vierailija
39/39 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ok, koska itse en niin vulgääriin toimintaan suostu. Tonnin huulipuna voi levitä tai huuli-implantti poksahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi