***SYYSSÄTEIDEN KESKIVIIKKO***
Kommentit (22)
Ja pahoittelut puolestaan tädin yllättämille -Riikan ja taelsan luona kuulostaan lisäksi viihtyvän kohtuuttoman kauan.
Matleenan, Kathyn ja Venlan (muitakin varmaan, mutten nyt muista, sorry) kanssa mennään suht samoissa lukemissa -täällä päiviä plakkarissa 36 ja olo on hyvin hyvin rauhallinen. Selkeästi olen itseni jo psyykannut Flo-tädin vierailulle. Pieni toivonkipinä elää tottakai, en kai muuten itseäni tältä palstalta päivittäin löytäisikään ;) Maha on turvoksissa, mutta muuten ei mitään erityistä havaittavissa. Lauantaina ajattelin rohjeta testata, ellei siihen mennessä punainen ferrari kaarra meidän pihalle.
G:Ennustuksiin en usko, en myöskään kohtaloon -mielestäni asioilla on vaan tapana järjestyä, tavalla tai toisella. Mies on hengessä mukana, mutta vaikka päätös vauvan yritäämisestä oli yhteinen, tuskin tuota voi kuumeiluksi sanoa. Mutta hyvä niin, en tarvitse yhtään enempää suorituspaineita :)
Illanjatkoja säteet ja plussia kehiin!
Kyselit aikaisemmin miten jaksaa opiskelut, työn ja raskauden...
Itse kun odotin esikoista, niin olin päivisin koulussa ja iltaisin ja viikonloppuisin töissä. Työt jäi kun äitiysloma alkoi.. koulun lopetin sitten edellisenä päivänä synnytyksestä. Itsellä oli helppo raskaus, joten pystyin tekemään kaikkea, mutta välillä olin kyllä todella väsynyt iltaisin, kun tulin kotiin. Mulla oli pidempi aikainen työsuhde, ja työnantaja oli todella mukava. Kyseli aina välillä jaksanko vai haluanko vaikka pari viikkoa lomaa töistä. Ehkä tämä myös auttoi jaksamaan ja tekemään töitä. Koulu ei siis ollut se stressaavin!!
Terv. Anu