Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä teille, jotka otitte sikarokotteen:

Vierailija
18.08.2010 |

Olitteko aiemminkin ottaneet normaaleja influenssarokotuksia? Otatko tulevaisuudessakin joka vuosi influenssarokotteen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä tavallisen influenssarokotteen että sikainfluenssarokotteen. Mulla oli paljon sairastellut sekä lisäksi koliikki-allerginen vauva, ja mies ei pystynyt paljon auttamaan vauvan hoidossa ja nukuin lyhyissä pätkissä ja olin ihan poikki.

Musta tuntui, että jos vauva olisi saanut influenssa ja joutunut taas sairaalaan tai itse saan pahan influenssan, en tiedä miten oltaisiin selvitty. Olen joskus ollut influenssassa niin, että en edes ulko-ovelle jaksanut. Kauhistutti ajatus, että muiden ongelmien lisäksi joutuisin tuossa kunnossa hoitamaan vauvaa, jolta ei muutenkaan pystynyt lepäämään. (Tai oikein huonolla tuurilla olisin saanut molemmat influenssat peräkkäin.)

Vierailija
22/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt otin sikarokotteen koko perheen kanssa koska lapsi kuului riskiryhmään sairautensa takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jolla erottaa flunssa ja influenssa toisistaan:

Kuvittele, että joku ihana ohikulkija jättää ulko-ovesi eteen sata euroa, juuri, kun tilisi alkaa olla tyhjillään. Jos sinulla on flunssa, haet sen iloisena. Jos sinulla on influenssa, sinua ei kiinnosta joku 100 euroa paskan vertaa.

T: tuolla ylempänä vastannut, pahan influenssan sairastanut

Vierailija
24/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sairastaa kurja tauti, jos se on yhdellä piikillä vältettävissä.( Tavallinen flunssakin on ihan tarpeeksi tympeä).

Otan vastedes rokotteen ja rokotutan lapsenikin.

Vierailija
25/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sikapiikin" ja sain siitä anafylaksian. En ota enää.

Vierailija
26/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausi-influenssarokotteita oman työni takia (mm. teho-osastoilla) ja lapsille perussairauksien takia. Aion ottaa edelleenkin.

Vierailija
27/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä meinaa ottaa jatkossakaan. Sikainfluenssarokotteen otin, koska kuulun riskiryhmään.

Vierailija
28/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se juuri menee. Influenssa on ihan järkyttävä tauti. Olemme sairastaneet yhtäaikaa ja vaikka itse joutui pelkäämään jopa pienten lastens hengen puolesta, oma tauti vei niin huonoon kuntoon, että sohvalta tuskin pääsi pystyyn pariksi minuutiksi huolehtimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän