Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat menkat synnytyksen jälkeen pelkkää ruskeaa tuhrua, onko normaalia?

Vierailija
18.08.2010 |

Mulla alkoi maanantaina "menkat", mutta vuotoa ei ole kyllä tullut vieläkään. 2kertaa olen vaihtanut päivässä sidettä kun siihen tulee vain vähän ruskeaa töhnää, ei veristä vuotoa ollenkaan.

Eilen sain kuukupin ja laitoin sen, oli koko yön ja äsken pesin niin oli ehkä milli taas ruskeaa limaa pohjalla, mutta ei verta.

Eilinen ja tämä päivä olivat ennen ainakin runsaimmat vuodoltaan.

Onks tää normaalia?

Synnytyksestä siis 2kk2vkoa, jälkivuoto kesti vain 3vkoa, että ei ole enää sitäkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat "menkat" alkoi ja loppuikin melkein samantien. Oli vain vähän töhnää. Seuraavat menkat olivat sitten kunnolliset. Ajattelin sitten jälkikäteen, että ehkä ne ekat vain oli joku 'uudelleen käynnistys puhdistus'. =)

Vierailija
2/3 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on niin lyhyt aika vielä synnytyksestä, että kohdun limakalvo ei ole vielä kovin paksu, siksi vuoto on noin onnetonta.

Mutta josyain syystä kroppasi jo haluaa herätellä toiminnon. Ensi kuussa sitten reilummin.

Tai toinen veikkaus. Vuoto alkaa vasta tänään-huomenna reipastumaan. Mulla kävi niin, normaalisti reiluin vuotopäivä kierron 2. ja 3. pv, mutta synnytyksen jälkeen ekalla kerralla vuoto reipastui vasta 4 pv ja yltyi ja yltyi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä haittaa vaikka loppuiskin samantien, ärsyttää nii paljon että alkoivat näin pian.

Melkein kaikilla mun kavereilla alkanu vasta 4-8kk päästä.

Ap