Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkässä parisuhteessa olevat! Vaihtelunhalusta?

Vierailija
18.08.2010 |

Haluaisin kuulla teiltä, joiden liitto on kestänyt pitkään (onnellisena), miten olette pitäneet seksielämän mielenkiintoisena? Me olemme pitäneet yhtä miehen kanssa kymmenen vuotta ja olemme todella onnellisia yhdessä.

Kuitenkin olen jo muutaman kuukauden ollut kyllästynyt sängyssä. Seksi on hyvää, mutta sama kumppani kyllästyttää. Seksissä ei ole jännitystä, koska tunnen mieheni niin hyvin. Meneekö tämä ohi?

Lisään vielä, että tarkoitus EI ole vaihtaa kumppania! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa muita harrastuksia, että saat uutta ajateltavaa.

Vierailija
2/7 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi tällainen: pidettiin taukoa seksistä. Toista sai hyväillä ja suudella, mutta ei "strategisista" paikoista :) Käytiin treffeillä ja elettiin tavallaan suhteen alkuaika uudestaan. Sitten lopulta harrastettiin seksiä ja voi että se oli taivaallista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mielikuvitusta peliin. Leikitte treffejä, uudet alusvaatteet, uutta tuoksua, leluja, teette juttuja eri tavalla kuin ennen. Kyllä se sieltä taas virkistyy! Kaikilla on hiljaisempia kausia välillä.

Vierailija
4/7 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko ei ole vaihtoehto, sillä seksiä haluttaisiin kumpikin harrastaa ENEMMÄN. Mies on töiden takia paljon poissa kotoa. Mies ei siis ole tylsistynyt minuun, kyse on vain minun tunteistani.

Ap

Vierailija
5/7 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vuotta saman kanssa ja elämä on niin mielenkiintoista muutenkin, että tuttu ja turvallinen on ihan ylellisyyttä.

Vierailija
6/7 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoa asia, mikä meidän suhteessa aika ajoin kaihertaa on just seksi. Minä olen meistä se laiskempi osapuoli. Mies taas haluaisi keksiä uusia juttuja. Välillä minäkin innostun, mutta sitten taas on hiljaisempia ja vähemmän vaihtelevia kausia. Itse huomaan, että loma tekee innokkaammaksi eli kun olen levännyt ja olemme poissa normaalimaisemista, niin rupeaa hormonit jylläämään. Siksi meillä on tapana paeta arkea aina silloin tällöin kahdestaan jonnekin. Se varmaan on meidän tapa pitää muutenkin loistava suhde vielä parempana.

Vierailija
7/7 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietty voitte yrittää piristää seksielämää jotenkin, kokeilla jotain uutta. Me ostimme Kama sutran ja aloimme lukea sitä ja kokeilla kaikenlaisia asentoja. Se oli hauskaa, myös kirjaimellisesti, koska osa jutuista vaati vähintään akrobaattisia taitoja :)

Jos ette ole käyneet missään aikuisten lelukaupassa niin sekin voi olla kokeilemisen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä