Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää koskaan vie lastani lääkäriin

Vierailija
30.05.2008 |

ettei leimata ylihuolehtivaksi äidiksi. isä tai sossuntäti hoitakoon lapsen lekurikäynnit

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sut on leimattu lääkärissä ylihuolehtivaksi äidiksi ?

Vierailija
2/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo puolitoista vuotta. Ok, oksentelu voi olla joku mahatautikin mutta uneliaisuutta ja kipuhuuto en kyllä kotona alkaisi seuraamaan.

Olen puolentoista vuoden aikana käyttänyt lasta tk-päivystyksessä ja lastenlääkäripäivystyksessä ja milloin mikäkin diagnoosi on tullut eivätkä oireilut ole esim. allergiadietillä loppuneet.

Ok, olen soitellut vaativia puheluita allergiapolille ja vaatinut erikoislääkärin tutkimusta jonkun kandin räpelöinnin sijasta ja ole ollut ns hankala äiti.

Päivystykseenkin olen lapseni vienyt, koska hänellä on ollut tosi tuskainen olo. Mutta aina on päivystyksestä kotiin lähdetty pelkän kädenpuristuksen kanssa eikä lapsen olo ole siitä kummentunut.

Tällä viikolla sitten viimeinkin tehtiin perusteelliset tutkimukset, mm pään magneettikuva ja EEG, joihin päädyttiin kun vein lapsen toistuvasti tällä viikolla huonovointisena lastenlääkärille.

No, syy selvisi, ja toivottavasti sillä diagnoosilla pärjätään. Lekuri kumminkin ohjasi minut sossun puheille sillä perusteella, että kun teillä nyt on tässä ollut useita lääkärissä käyntejä ja kaipaatko ehkä jotakin tukitoimia kotiin.

Voi jumaliste, äiti ei siis saa taistella lapselleen kunnon hoitoa ja tutkimuksia ilman että leimaantuu jotenkin väsyneeksi ja ylihuolehtivaksi.

Ei kiitos kiinnosta enää sossun kanssa keskustelle. Tästä lähtien etäisä saa viedä lapsensa lääkäriin jos siihen ratkaisuun päätyy. Minä en ota kantaa suuntaan enkä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin tarjotaan tukea sairaan lapsen äidille, ja siitä täytyy loukkaantua! Diagnoosi on löytynyt, toivottavasti hoitokin. Ota tarjottu tuki vastaan (rahaa, lastenhoitoapua vai mitä tarjottiin?) ja rentoudu jos siihen on mahdollisuus nyt kun asia on vihdoin selvinnyt. Olet varmasti valvonut riittävän monta yötä jo lapsen kanssa.

Vierailija
4/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani oli viime keväänä kaksi sairaalajaksoa, kun oli kipuja ja oksentelua ja crp korkea.

Vierailija
6/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riitaisat kotiolot pahentaa lapsen oireita

Vierailija
7/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette sen verran voi lasta ajtella, että olisitte ihmiksiksi?

minulla on migreeni, ja se on helvetillistä!

Vierailija
8/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttää lapsen tästälähtien neuvolassa ja ennenkaikkea maksaa lääkkeet ja polimaksut. ap

Vierailija
9/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tasapainottomalta - ota apu vastaan. Ja totta kai lääkärin pitää puuttua, jos lapsi oireilee kodin huonojen olosuhteiden takia.

Vierailija
10/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaa 3000€ kuussa. Omiin harrastuksiin sen rahat uppoaa, eikä lapselle ole muka varaa ostaa edes suppoja

Vierailija
11/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä lapsi on hengissä vielä elokuussakin kotioloista huolimatta

Vierailija
12/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossun apu ole tarpeeseen???

Vierailija
13/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-mamma, joka odottaa miehen maksavan vaatteensa yms...

Vierailija
14/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoa

Vierailija
15/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä väliä, annan lapsen isälle kun sillä on enemmän rahaa ja ehkä sitä aikaakin sitten löytyy kun lapsi muuttaa sinne.

Vierailija
16/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai te nyt lapselle lääkkeet annatte, kun on tarpeen??

Vierailija
17/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kumpikaan ette välitä lapsestanne tuon taivaallista..

onko miehesi löytänyt uuden naisen, kun olet noin katkera?

ei sen lapsen tarvitse kärsiä siitä!!

Vierailija
18/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy häntä niin sääliksi, että itkettää täällä. Viaton pikkuinen ja tuommoiset lähtökohdat elämään... :'(

Vierailija
19/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ite tympäännyit ja sanot ettet vie lasta enää lääkäriin, niin se on sinun ajatus. Jos kyse olis omasta käynnistäsi, se olis ok, mut nyt on kyse lapsesta, joten toki sinäkin äitinä lastasi käytät lääkärillä jatkossa. Jokainen äiti tekee niin....

Vierailija
20/21 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden baariin kun mahatautikin parani sopivasti siellä lastenosastolla lepäillessä. heippa!

Jos isä ei harrastuksiltaan ehdi hakemaan lasta, niin kyllähän tuo tuossa yön itsekseenkin pärjää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän