Kellään kysyttävää minulta? M35
Kommentit (14)
tollasia avauksia tänne, jos on terve päästään!
Oikeesti oot varmaan joku sairas psykopatti, jota kukaan ei huoli, koska miks muuten miehenä tänne tollasia kirjoittelisit!!!
Jaiks!!!
Keskustelen vain avoimesti omasta seksielämästäni. Olen exhibitionisti.
M35
Mutta oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että me muut ei ehkä tykätä sun jutuista? Jos sua lähtökohtaisesti kiinnostaa vain noiden seksijuttujen jauhaminen, niin eikö kannattais mennä seksipalstalle? Sinnekin voi kirjoittaa nimettömänä.
tollasia avauksia tänne, jos on terve päästään! Oikeesti oot varmaan joku sairas psykopatti, jota kukaan ei huoli, koska miks muuten miehenä tänne tollasia kirjoittelisit!!! Jaiks!!!
M35
Keskustelen vain avoimesti omasta seksielämästäni. Olen exhibitionisti. M35
Mutta oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että me muut ei ehkä tykätä sun jutuista? Jos sua lähtökohtaisesti kiinnostaa vain noiden seksijuttujen jauhaminen, niin eikö kannattais mennä seksipalstalle? Sinnekin voi kirjoittaa nimettömänä.
M35
Keskustelen vain avoimesti omasta seksielämästäni. Olen exhibitionisti. M35
M35
M35
mutta YMMÄRRÄTKÖ sä ollenkaan, että meitä muita ehkä saattaa häiritä noi sun pillunhokemisjutut?
mutta YMMÄRRÄTKÖ sä ollenkaan, että meitä muita ehkä saattaa häiritä noi sun pillunhokemisjutut?
Jatkossa puhun vain Beethovenista ja hyvästä ruoasta ja nuuskasta ja hiusgeeleistä ja hajuvesistä, jos se teitä haittaa.
M35
Ok rajoitan mutta kai täällä saa kertoa omasta seksielämästään Jatkossa puhun vain Beethovenista ja hyvästä ruoasta ja nuuskasta ja hiusgeeleistä ja hajuvesistä, jos se teitä haittaa.M35
mutta onko pakko aina ympätä se pillu siihen aloitukseen? Etkö voisi aloittaa jotenkin muuten? Ei se ole mitään keskustelua, että tehdään avaus jostain limaisesta yksityiskohdasta.
Ok rajoitan mutta kai täällä saa kertoa omasta seksielämästään Jatkossa puhun vain Beethovenista ja hyvästä ruoasta ja nuuskasta ja hiusgeeleistä ja hajuvesistä, jos se teitä haittaa. M35
mutta onko pakko aina ympätä se pillu siihen aloitukseen? Etkö voisi aloittaa jotenkin muuten? Ei se ole mitään keskustelua, että tehdään avaus jostain limaisesta yksityiskohdasta.
Kyllä täällä naisetkin avautuvat seksielämästään. Esim tänään puhuin vaimolleni seksin aikana useaan kertaan kuinka kaunis pillu hänellä on. Se on vaan mun tyyli, sori siitä. Tiukkapipot.
M35
keskustelu (M35 -jutut) av-palstalla aikoihin.
Sairaat, lapsuudessa vammautuneet naiset kehuvat varatuilla miehillään, kiihkeällä seksillä vaimon vuoteessa jne.
Jos mies nussii omaa vaimoaan ja tykkääkin siitä, niin ei mua haittaa.
Kai te edelläkirjoittajat seksiä olette harrastaneet, vai pimeässäkö äkkiä muna pimppiin..ja vain ja ainoastaan lisääntymistarkoituksessa?
keskustelu (M35 -jutut) av-palstalla aikoihin.
Sairaat, lapsuudessa vammautuneet naiset kehuvat varatuilla miehillään, kiihkeällä seksillä vaimon vuoteessa jne.
Jos mies nussii omaa vaimoaan ja tykkääkin siitä, niin ei mua haittaa.
Kai te edelläkirjoittajat seksiä olette harrastaneet, vai pimeässäkö äkkiä muna pimppiin..ja vain ja ainoastaan lisääntymistarkoituksessa?
jos joku kertoo seksielämästään, mutta miksi se kaikki pitää leväyttää auki heti otsikossa? Ja jos mies vielä kertoo olevansa seksiaddikti, niin onko se sinusta sitten hienoa?
ja muut av:n tunnustukselliset miehet olette jotenkin sekopäitä tai vähintäänkin monomaanikkoja? Miksi on pakko kirjoitella juttuja sun omasta (kuvitteellisesta?) seksielämästä tänne?
Mua ei sinänsä haittaa seksiavaukset, kaikesta saa keskustella, mutta noi sun pillu sitä ja tätä -avaukset on jotenkin vaan... tympeitä.