Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte? Lastenhoitoprobleema

Vierailija
17.08.2010 |

Ollaan menossa viikon päästä juhliin, joihin ei saa tuoda lapsia, ja pitäisi jättää 11 kk vauva mummon hoitoon. Mummo on ollut vauvan ainut hoitaja ja muutaman tunnin maksimissaan. Nyt on kyse iltapäivästä ja illasta.

Mummo kysyi, voisiko vauvan ottaa mukaan juhliin, johon he olisivat myös menossa (ei ole pakko mennä). Juhlissa on kovaäänistä vierasta porukkaa, osa varmaan aloittaa kostean illan jo juhlien alussa. Vauva ei ole ennen ollut suurissa juhlissa, ja vierastaa jonkin verran (syliin otettaessa). Väsyessään alkaa huutamaan kovia ääniä. Vilkas, eikä jaksaisi pysyä kauaa paikallaan (mikä juhlissa olisi pakko), koska konttamaan lattialle ei voi päästää.

Itse olen kallistumassa kotihoitoon. Nukkumaanmenokin tulee olemaan haasteellista, koska vauva nukahtaa vain rinnalle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos juhlissa on pakko käydä, voihan siellä piipahtaa lapsen kanssa. Kai lapsi voi istua rattaissa?

Helpommalla varmaan pääsevät, jos ovat vain kotona.

Vierailija
2/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu saa itse päättää mitä tekee lapsen kanssa. Voi mennä hetkeks juhliin ja aikasin kotia. Ei lapsi kovia ääniä ja vieraita ihmisiä pelkää. Hyvä vaan totuttaa uusiin ihmisiin ettei aivan eristää. Ei voi muuteen oppia sitä miten tutustutaan jos ei anna mahdollisuutta. Kyllä mummu sit huomaa koska on aika mennä kotia. :)

Anna lapsi vaan mummun hoitoon ja sano että saavat tehdä mitä haluaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäädä itse vauvan kanssa kotiin?

Vierailija
4/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jäät itse kotiin lapsen kanssa, mummo jää kotiin lapsen kanssa tai sitten hankit jonkun ulkopuolisen, joka jää kotiin lapsen kanssa. Helppoa..

Toinen vaihtoehto on se, että joko mummo lähtee juhliin lapsen (tod.näk. huutavan) kanssa, tai sinä lähdet juhliin lapsen (tod.näk. huutavan) lapsen kanssa ja pilaatte koko juhlien idean, joka oli EI LAPSIA..

Vierailija
5/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mummu jää lasta kotiin hoitamaan?

Vierailija
6/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekästä. Mut elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä