Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petauspussi se oli mitä hain ja nyt kysyn, että

Vierailija
17.08.2010 |

luuletko, että kaksi 80 cm:n levyistä petaria pysyy "sovussa" petauspussin sisällä, joka on yhtenäinen eli 160 cm leveä.. Kun se ongelma meillä on se, että on erilliset petarit eikä yksi yhtenäinen ja ne molemmat seilaa sitten aina miten sattuu ja ajattelin, että tuo petauspussi voisi olla ratkaisu. Pysyyköhän ne yhdessä tuon avulla? En haluaisi ostaa yhteinäistä petaria kun nuo on ihan hyvät vielä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla ne seilaavat sitten petaripussissa.

Vierailija
2/5 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät seilaile, eivätkä erkane toisistaan, kun ovat samassa petauspatjan pussilakanassa! Minulla monen vuoden kokemus ja olin tosi tyytyväinen! Sitten tuli petareille jo ikä vastaan ja hankin uuden patjan ja tuplaleveän petarin, mutta pidin aiempien patjojen mukana tulleet petarit loppuun just tuolla isolla petarinpussilakanalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät seilaile, eivätkä erkane toisistaan, kun ovat samassa petauspatjan pussilakanassa! Minulla monen vuoden kokemus ja olin tosi tyytyväinen! Sitten tuli petareille jo ikä vastaan ja hankin uuden patjan ja tuplaleveän petarin, mutta pidin aiempien patjojen mukana tulleet petarit loppuun just tuolla isolla petarinpussilakanalla!

Ok. KIitso kun jaoit kokemuksia tuosta. Ajattelin nyt joka tapauksessa kokeilla tuota ja jos ei auta, niin ei mene hukkaan kun ostan sitten sen leveämmän yhtenäisen. Mutta kannattaa tosiaan tuota yrittää. Osaatko muuten sanoa mistä noita saa vai onko vain jonkun yksittäisen kaupan tuote?

Vierailija
4/5 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison petaripussin keskelle suoran sauman,jolloin molemmilla petareilla olisi ns. oma paikka,vaikka ovatkin yhdessä pussissa. eli ei mene limittäin ym.

Vierailija
5/5 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison petaripussin keskelle suoran sauman,jolloin molemmilla petareilla olisi ns. oma paikka,vaikka ovatkin yhdessä pussissa. eli ei mene limittäin ym.

Tätä ajattelin myös eli kun just se voi olla ongelmana että menevät päällekkäin. Eli ihan hyvä pointti sulla =), ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan