Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden koululaisella silmälasit:

Vierailija
17.08.2010 |

Käyttäkö koululaisenne silmälaseja myös liikuntatunnilla? Pelottaa lähinnä palloilulajit tai erilaiset hippaleikit, polttopallo jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eihän se muuten näkisi mitään. Pienempi ongelma jos lasit rikkoutuu kuin se että koko ajan jää syrjään kun ei näe eikä pysy mukana pelissa. Sitäpaitsi palloilulajit on vaarallisiakin jos ei näe.

Uimahallissa on tavalliset silmälasit kuminauhalla päässä kiinni. Opettajille piti kyllä allekirjoittaa sellainen lappu, että he eivät ole vastuussa lasien rikkoutumisesta uimahallissa, että antoivat pitää niitä. Mut koska itse jouduin aikanaan jättämään lasit uimahallissa pois siksi kun koulu ei antanut käyttää, tiedän ettei siellä oikeasti pärjää ilman. Ne valkoiset kaakeliseinät hukkaa kaiken perspektiivin ja sitä kompastuu tosi helposti tai kävelee seiniä päin. Suuntavaisto katoaa. Ihan hirveetä.

Vierailija
2/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa ei taida yksikään mun lapsista pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harvoin niissä palloilupeleissä tulee mitään päin näköä. ihan käsittämätön ajatus, että joku laittaisi lapsensa puolisokeana pelaamaan liikuntatunnille.

Vierailija
4/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö näkee toistaiseksi jotenkuten ilmankin laseja. Hänellä on +3 lasit ja lisäksi-2 hajataittoa.

Vierailija
5/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen sai juuri silmälasit. Eivät ole kovin vahvat. Ei pidä liikuntatunneilla, sanoivat ihan silmälääkärissä, että ei ehkä kannata pitää, kun menevät niin helposti rikki.

Vierailija
6/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut silmälasit eskari-ikäisestä alkaen. Aina on pitänyt niitä päässä liikuntatunneilla ja harrastuksissa (sähly, jääkiekko, koripallo) eikä kertaakaan ole onnistunut lasejaan rikkomaan.

Tärkeää toki on, että lasit ovat hyvin sovitetut - siis istuvat oikein ja ovat sopivan kokoiset. Suosittelen siis asiantuntevaa liikettä, vaikka hinta voisikin olla korkeampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi