Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrätkö minua, miksen uskalla nukuttaa vauvaa ulkona yksin kun naapureina

Vierailija
17.08.2010 |

vihainen ja laitoshoidon tarpeessa oleva vanhus sekä jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta kärsivä henkilö, joka on tehnyt jo useita ilkivallaksi laskettavia tekoja.

Uskaltaisitko Sinä jättää vauvasi pihaan vaunuihin nukkumaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurit kerran on tuollaisia pimiöitä!

Vierailija
2/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempilaatuista unta lienee saa hiljaisuudessa sisällä? Älä laita ulos jos naapureina tuollaista porukkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse ei ole ulkona

Vierailija
4/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla en ymmärrä, miksi tarvitset tuollaiset syyt sisällä nukuttamiseen... Minä en nukuta lasta ulkona, enhän nuku ulkona itsekään. Ja sitä paitsi, haluan tehdä päiväuniaikana jotain omaa, eikä siitä tule mitän, jos ravaan vaunuja vahtimassa.

Nyt siis menossa jo neljäs sisävauva meillä.

Vierailija
5/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi aidattu piha + 2kpl reviiritietoisia rottweilereita joten meille ei ketään hiippaile yllättäen pihaan :D Minä en ainakaan näkisi sille mitään estettä miksen voisi lasta pihalla rattaissa nukuttaa itkuhällärin kanssa, jos vaikka haluan imuroida ja siivota samalla kun tenava nukkuu.. Ei sitten häiriinny metelistä ja minä saan enemmän aikaiseksi :D

Vierailija
6/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne lapset sisälläkin nukkuu.

Vierailija
7/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva kulkee vaunuissa kätevästi mukana. Koska on vielä pikkuvauva, eikä juuri maisemia katsele, nukahtaa usein matkalla. Olisi siitä kätevä jättää itkuhälyttimen kanssa nukkumaan unensa loppuun ilman että pitää siirtää sänkyynsä, mihin yleensä heräisi.

Mutta nyt noiden naapurien vuoksi en uskalla ja se tuntuu monesta vainoharhaiselta ja saan sitä perustella usein jopa isovanhemmille. Kukaan ei vaan "usko" että kukaan haluaa vauvalle "mitään pahaa", mutta entäs kun toinen ei ole enää tässä maailmassa ollenkaan ja toinen selvästi nauttii, jos voi aiheuttaa meille jotain pikkuharmia.

ap

Vierailija
8/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla vaikka naapureina ihania ihmisiä.

T: Hki

Vierailija
9/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän myöhäistä sitten harmitella, jos joku "halusikin pikkuvauvalle jotain pahaa" ja niin edelleen. Jossain asioissa ei kannata käydä riskirajalla vaan jättää ihan suosista kokeilematta että miten kävisi.

Vierailija
10/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi vauvoja nukutetaan ulkona.

Mutta ap:n asemassa en uskaltaisi nukuttaa ulkona, ellen olisi koko ajan aivan vieressä.

Parempilaatuista unta lienee saa hiljaisuudessa sisällä? Älä laita ulos jos naapureina tuollaista porukkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän