Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mie haluais alkaa rakentamaan ja muuttaa toiselle paikkakunnalle, itse en..

Vierailija
17.08.2010 |

Meille tuli tässä kesällä tilaisuus ostaa tosi edullisesti okt-tontti mieheni kotikaupungista ihan kivalta uudelta asuinalueelta. Ihastuttiin molemmat paikkaan ja päätettiin varata tontti. Asutaan nyt rivarissa 4h ja meillä on 3 lasta josta vanhin aloitti just koulun. Nyt olen kuitenkin alkanut epäröimään tätä projektia ja sen onnistumista, ekaluokkalaisen koulun vaihto (nyt tuttuja lapsia koko luokka) irtaantuminen tutuista ympyröistä ja harrastuksista ja kaiken lisäksi meidän molempien työt olisivat täällä 100 km päässä. mieheni väittää jaksavansa ajaa työhön km-korvausten turvin, oma matkani olisi hankalampi ja kalliimpi.Nyt olen vielä äitiyslomalla ja voisin kyllä koittaa saada lähempääkin töitä. Irtiotto täältä tuntuu kuuitenkin haikealta enkä ehkä olisikaan siihen vielä valmis.Mies ei välitä yhtään lasten mahd. muutosta aiheutuvista ongelmista vaan näkee vaan hyvän tilaisuuden rakentaa iso talo samalla hinnalla kun täältä sais rivarikolmion. Hän on rakennsalalla ja suhteilla sais viel edulllisemmin. Meillä kyllä paljon tuttuja ja miehen sukulaisia siellä muta silti mua arveluttaa koko projekti. Haluaisin perääntyä mut mies ei, asiasta on käyty aika tiukkoja keskusteluja. Mies syyttää mua että rikon hänen unelmansa jos ei lähdetäkään rakennusprojektiin ja muuteta (ensin vuokralle rak.ajaksi..) Miltä tää kuulostaa ulkopuolisen mielestä, olenko hullu jos pakotan meiät perääntymään tai kuulostaako koko idea siltä että vois onistua? Voi käydä myös niin että mies katkeroituu mulle koko loppuiäks tai sit niin että lapset ei sopeudu uuteen paikkaan ja kärsivät..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on siis eka sana ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla