Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan voin olla kertomatta raskaudestani?

Vierailija
17.08.2010 |

Opiskelen tällä hetkellä, joten minun ei tarvitse kertoa raskaudestani esimerkiksi työnantajalle. Minua ei tarvitse korvata toisella henkilöllä.

Meillä on kolme lasta ja sain todella traumaattisen keskenmenon kaksi vuotta sitten. Olin ehtinyt kertoa juuri raskaudesta kaikille, koska se alkoi jo näkyä. Viikko sen jälkeen sain keskenmenon.

Kaikista mieluiten haluaisin pitää raskauden täysin itselläni synnytykseen asti. Pelkään keskenmenoa, en halua jakaa tätä raskautta enää kenenkään kanssa. En halua selitellä kenellekään mitään, jos tämäkin menee kesken.

Koska tämä on jo viides raskaus, se näkyy jo todella varhain venyneiden vatsanpeitteiden ja turvotuksen takia.

Tuntevatko ihmiset itsensä loukatuiksi tai ei-niin-läheisiksi, jos myönnän raskauden vasta kun on ihan pakko?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos loukkaantuu, ei sinun tarvitse siitä välittää. EI sinulla ole mitään velvollisuutta kertoa raskaudestasi kenellekään. Mutta tosiaan se varmasti alkaa jossain vaiheessa näkyä niin, että sitä ei voi täysin salatakaan. Sopivilla löysillä vaatteilla voi kyllä mahan kasvunkin jonkin aikaa peittää.

Vierailija
2/2 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin töissä raskaudestani vasta viikolla 25. Nimenomaan koska pelkäsin mitä kaikkea voi sattua. Ei kenelläkään ole lupaa siitä loukkaantua.

Tsemppiä sinulle, toivottavasti kaikki menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi