Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni 1v ja 4v aloittivat äsken virikehoidon, tulin kotiin tappamaan aikaa.

Vierailija
17.08.2010 |

Otan loman kannalta ainakin pari ensimmäistä viikkoa, ellen sitten joudu varasijalta työkkärin kurssille lähtemään, toivottavasti en.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jaksaa illat palvella lapsiaan.

Vierailija
2/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet, jos 1 vuotias lapsesi tarvitsee 1 vuotiaana virikehoitoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis sun virikehoitoa...

Vierailija
4/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virikehoidossa ja joka helekatin päivä mulla on silti kauhea kiire mm. kotihommissa ja harrastuksisa. Nyt saan sentään vähän huokaista koneen äärellä kahvikupin kanssa.

Vierailija
5/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en pääse millekään hakemalleni työkkärin kurssille, niin 1v jatkaa hoidossa 12/pv kuukaudessa.

Jos joudun kurssille, niin sitten joka päivä 7-16.30.

Mulla leviää pää kotiäitinä. Tarviin itselle virikkeitä.

Vierailija
6/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupäiväksi kerhoon, ja olen täällä kotona kuin tulisilla hiilillä. En osaa rentoutua tippakaan, tai keskittyä mihinkään. Mietin vain koko ajan miten siellä pärjää, ikävöikö. Uskaltaako sanoa milloin pissattaa ja ihmetteleekö kun jätin hänet sinne yksin.

Ja tarkoituksena nimenomaan tarjota hänelle virikkeitä. Toivon todella että hän nauttii tästä aamupäivästä, minä en nimittäin nauti ainakaan ollenkaan! :D

Vierailija
7/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit nukun klo 12-14 ja kävelen sen jälkeen 150 metriä päiväkotiin hakemaan lapset kun ovat syöneet välipalan.

Vierailija
8/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti ne mukulat pois sieltä pk:sta ja hoidat ne itse. Jos ne virikkeet ei itsellesi riitä, men töihin. Tajuatko pösilö, että viet arvokkaat paikat niitä tarvitsevilta eli työssäkäyviltä vanhemmilta? Mieti sitä... ai, niin mutta ethän sä tajuu.

Vierailija
9/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikat on kullanarvoisia. Kun ne on nyt saatu, niistä en luovu ennen lasten kouluikää vaikka itse olisin seuraavat 5 vuotta kotona työttömänä.

Eikä mua kiinnosta työssäkäyvien hoitopaikkahuolet, työssäkäyvillä on varaa viedä pentunsa yksityisiin päiväkoteihin, ei maksa yhtään enempää kuin kunnallinenkaan hoito ja niissä on tilaa. ap joka ehkä siivoaa ehkä surffailee.

Vierailija
10/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikat on kullanarvoisia. Kun ne on nyt saatu, niistä en luovu ennen lasten kouluikää vaikka itse olisin seuraavat 5 vuotta kotona työttömänä.

Eikä mua kiinnosta työssäkäyvien hoitopaikkahuolet, työssäkäyvillä on varaa viedä pentunsa yksityisiin päiväkoteihin, ei maksa yhtään enempää kuin kunnallinenkaan hoito ja niissä on tilaa. ap joka ehkä siivoaa ehkä surffailee.

Paikoista ei luovuta, kun ne kerran on saatu. Työssäkäyvät maksakoon yksityisille lastensa hoidosta, kun heillä on siihen rahaakin.

Vierailija
11/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en pääse millekään hakemalleni työkkärin kurssille, niin 1v jatkaa hoidossa 12/pv kuukaudessa.

Jos joudun kurssille, niin sitten joka päivä 7-16.30.

Mulla leviää pää kotiäitinä. Tarviin itselle virikkeitä.

Vierailija
12/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti on oiva paikka, äiti saa kaivattua omaa aikaa ja illaksi lapset voivat mennä isälleen jos en niitä kestä.

Ja mikä parasta, ei maksa mitään.

Nyt vielä vähän siivousta ja sitten päiväunille klo 14 asti ja sit kävelen tien toiselle puolelle hakemaan lapset. ap

Vierailija
13/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljasti provoksi. Ilmaishoitoon lapsensa virikehoitoon vievän yh:n sanavarastoon ei kuulu "oiva". Se olisi pitänyt olla "vitun hyvä", että olis mennyt läpi.

Vierailija
14/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljasti provoksi. Ilmaishoitoon lapsensa virikehoitoon vievän yh:n sanavarastoon ei kuulu "oiva". Se olisi pitänyt olla "vitun hyvä", että olis mennyt läpi.

Vierailija
15/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitänyt vähän karsia kirosanoja kun ollaan käyty päiväkodilla tutustumassa ja muut mammat eivät ehkä halua että lapseni opettavat kirosanoja heidän pennuilleen. ap

Vierailija
16/16 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten joihinkin uppos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi