Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään ulkom. ex-mies uhkaillut?

Vierailija
17.08.2010 |

Ei ole ikinä vastaavaa tullut vastaan vaikka on useampikin seurustelu takana ulkomaalaisen kanssa. Eli kyseessä on siitä että mies lähettelee uhkausviestejä (tyyliin; jos tulet tänne niin mä......) facebookissa. Piilotin hänet jossain vaiheessa mutta poistin pitkän ajan jälkeen kaikki estot niin alkoi taas viestejä tulemaan ja nyt pitää odottaa 48 h et sen saa taas estettyä. Puhelinnumeron olen joutunut vaihtamaan kahteen otteeseen että loppuu soitot.

Muuten ihan sama mutta mies asuu itse ulkomailla sellaisessa lomakohteessa, jonne minä ja ystäväni on maksettu matkat ensi kuussa... ennen matkan varaamista luulin et kaikki ok, ei oo mitään jäänny hampaan koloon kummallakaan, mutta eipäs mennytkään niin. Erosta on kuitenkin jo puoltoista vuotta.

Mua jo sit valmiiks ärsyttää tää tilanne etten kaipaa mitään saarnoja mokkakikkeleitten panemisesta. :o) Mutta jos jollakulla ois kokemusta niin otan kyllä vastaan neuvoja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kaikki yhteydenpito, that´s it! Exäni on vannonut tappavansa minut, luuletko, että pitäisin häneen yhteyttä edes lasten takia! En todellakaan, meillä on kaikki tiedot salaisia ja poliisi tietoinen asiasta. Älä turhaan anna tilanteen mennä liian pitkälle vaan jatka elämääsi.

Vierailija
2/2 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vastannut hänen viesteihinsä puoleen vuoteen. meillä vain sattuu olemaan yhteisiä tuttuja ja heidän kauttaan oli ilmeisesti saanut selville että ollaan menossa lomamatkalle. ja siitä sitten sai intoa laittaa viestiä ja uhkailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla