Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla vain yksi seksikumppani?

Vierailija
17.08.2010 |

Olen 42v nainen ja naimisissa miehen kanssa, joka on ainut seksikumppanini elämäni aikana lukuunottamatta kamalaa ekakertaani 18-vuotiaana ekan poikaystäväni kanssa. Olen miehelleni ensimmäinen ja ainoa seksikumppani. Seksimme on tyydyttävää, mutta joskus mietin, olenko jäänyt jotakin paitsi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitse tämä.

Vierailija
2/21 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut vain yksi seksikumppani, ei voi tietää, onko "ruoho vihreämpää aidan toisella puolella". Sitten jos joskus haluaa plus miinus nelikymppisenä ottaa siitä selvää ja hakea kokemuksia, niin sitten riskeeraa siinä samassa avioliittonsa ja ties mitä.

Tiedän monta vastaavanlaista henkilöä, jotka ovat pidemmän suhteen aikana alkaneet miettiä, että "mitäs jos sittenkin 'koeajaisin' jotain toista henkilöä saadakseni selville tuon mahdollisen vihreän ruohon asian".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa saivartelulta, mutta miehesi on sun toinen kumppanisi...:-)

Ja muista: ruoho EI ole ylkeensä vihreämpää aidan toisella puolella!

Vierailija
4/21 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas ap jos sinulla on edelleen miehesi kanssa tyydyttävä seksielämä. Ei se parisuhteen seksin tyydyttävänä pysyminen ole kiinni partnereiden määrästä. Eli olen samaa mieltä kuin aiemmat, että harvoin se vaihtamalla paranee jos nykyinen tilanne on hyvä.

Jos kuitenkin kauheasti kiinnostaa, niin voithan keskustella asiasta miehesi kanssa ja voitte harkita vaikka parinvaihtoa tai sovittua syrjähyppyä kokeeksi.

Itse en uskaltaisi riskeerata toimivaa ja pitkää parisuhdetta pettämällä kumppania tämän selän takana. Hyviä miehiä kun ei puissa kasva.

t. nainen 30-v jolla on ollut villi nuoruus

Vierailija
5/21 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä, yhdessä vaimon kanssa 20-vuotiaasta eikä muita seksikumppaneita. Minulla taas seksielämä ei ole hyvää eikä tyydyttävää.

Oma vaimo kun on ns. "estoinen lahna" (aina ollut meistä se passiivisempi ja estoinen osapuoli). Alkaa näköjään viidenkympin villitys jo vähän aiemmin sillä ajattelen ja haaveilen seksistä päivittäin lähes kaikkien tuttujen ja vastaantulevien naisten kanssa.

M37 ja seksielämä /C:stä

Vierailija
6/21 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisellä on ollut satunnaisia tuttavuuksia, 3 vaimoketta ja 1 vaimo. Olen tosi tyytyväinen siitä, että on tullut haettua kokemuksia, ennen kuin on vakiintunut ja pariutunut.

Mutta sulla on tietty se etu, että exät ei tule missään vaiheessa itkemään perään ;-)

M37

Vierailija
7/21 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisellä on ollut satunnaisia tuttavuuksia, 3 vaimoketta ja 1 vaimo. Olen tosi tyytyväinen siitä, että on tullut haettua kokemuksia, ennen kuin on vakiintunut ja pariutunut.

Mutta sulla on tietty se etu, että exät ei tule missään vaiheessa itkemään perään ;-)

M37

Vierailija
8/21 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ensi silmäyksellä tulevaan mieheeni 14 vuotiaana koulun diskossa ja siitä saakka oltu yhdessä. Pelkällä suudelmalla sai housut märäksi. Nyt ollaan oltu sitten 21 vuotta yhdessä ja tekaistu pari pentua. Seksi on ollut aina hyvää, mutta täysi uusi rynnistys tuli lasten syntymän jälkeen jolloin seksi muuttu tosi villiksi ja vapautuneeksi. Vieläkin saatetaan rakastella 3 kertaa päivässä. Musta on ihana huomata kun suudellaan, hänellä alkaa samantien seistä... En usko, että olen menettänyt yhtään mitään. Pikemminkin mulla on rikkaampi seksielämä kuin monella muulla. Ei tarvi hävetä tai miettiä mitä toinen ajattelee, jos haluaa vähän leikkiä suihkussa jotakin...

Vierailija
9/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että minua harmittaa kovasti etten ole ollut kuin nykyiseni, kovin pienellä peniksellä varustetun miehen kanssa. Ja koko ajan haaveilen isommasta. Ikää on 37 ja lapsia 2.

Vierailija
10/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin harmittaa, haluaisin joskus aitoa isoa.

En ole ollut kuin oman mieheni kanssa...

..että minua harmittaa kovasti etten ole ollut kuin nykyiseni, kovin pienellä peniksellä varustetun miehen kanssa. Ja koko ajan haaveilen isommasta. Ikää on 37 ja lapsia 2.

Vierailija
11/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän toki - mutta tämä vain pahentaa asiaa! Itse asiassa tästä on jo syntynyt pirullinen kierre: mieheni tietää myös, että haluaisin isompaa ja on alkanut jännittää, tulla erektio-ongelmia ym. Rakastan miestäni todella paljon ja hän on kaikilla muilla tavoilla täydellinen, mutta penis on kyllä liian pieni, ei mahda mitään. Jos nyt haluat tietää niin se on 13 cm pitkä ja ympärys on 11 cm. Ja mitattu on mieheni pyynnöstä.

Vierailija
12/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33 ja sama mies jo 17 vuotta. :)

Vierailija
13/21 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän toki - mutta tämä vain pahentaa asiaa! Itse asiassa tästä on jo syntynyt pirullinen kierre: mieheni tietää myös, että haluaisin isompaa ja on alkanut jännittää, tulla erektio-ongelmia ym. Rakastan miestäni todella paljon ja hän on kaikilla muilla tavoilla täydellinen, mutta penis on kyllä liian pieni, ei mahda mitään.

Ehkä tyhmä kysyä, mutta pitää nyt varmistaa, että olethan kokeillut harjoittaa lantiopohjan lihaksia? Niillähän kuitenkin voi ainakin jonkin verran vaikuttaa tuntuman määrään, vaikkei varmasti ihan sama asia olekaan. Joko siis ihan lihasharjoituksilla (ohjeita löytyy netistä varmasti googlaamalla) tai geishapalloilla.

Vierailija
14/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kerro muuta kuin että nitä on ollut paljon.

Se ei tarkoita että olisi "parempi" taitojensa puolesta.

Vierailija
15/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jso kumppani pitää "taitoja" tärkeänä, niin sillä voi olla merkitystä. On todennäköisempää, että naisella, joka on ollut vaikka kolmessa pitkässä suhteessa, on enemmän taitoja kuin ummikolla. Siis että ei tarvitse opettaa naiselle kädestä pitäen suihinoton perusteita . Omasta mielestäni halu ja into oppia korvaa taidot.

Jos on ollut paljon seksikumppaneita Se ei tarkoita että olisi "parempi" taitojensa puolesta.

Vierailija
16/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee naisesta väljää. Iso tuntuu paremmalta myös tiukassa, mutta pieni ei tunnu välttämättä hyvältä väljässä.

Ehkä tyhmä kysyä, mutta pitää nyt varmistaa, että olethan kokeillut harjoittaa lantiopohjan lihaksia? Niillähän kuitenkin voi ainakin jonkin verran vaikuttaa tuntuman määrään, vaikkei varmasti ihan sama asia olekaan. Joko siis ihan lihasharjoituksilla (ohjeita löytyy netistä varmasti googlaamalla) tai geishapalloilla.

Vierailija
17/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...treeannut lihaksia ja tiedän olevani tiukka. Kysymys ei olekaan ensisijaisesti fyysinen vaan mentaalinen - iso vain kiihottaa todella paljon enemmän kuin oman ukkoni onneton nysä. Tiedän, että kuulostaa todella hirveältä, mutta ei mahda nyt mitään.

Vierailija
18/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...treeannut lihaksia ja tiedän olevani tiukka. Kysymys ei olekaan ensisijaisesti fyysinen vaan mentaalinen - iso vain kiihottaa todella paljon enemmän kuin oman ukkoni onneton nysä. Tiedän, että kuulostaa todella hirveältä, mutta ei mahda nyt mitään.

Haaveilen isosta...

N39

Vierailija
19/21 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan niin, että jotain jää kokematta kun yhden kanssa on parikymmentä vuotta. Varmaan tänä aikana kiintyy toiseen paremmin ja oppii ne tietyt jutut hyvin. Seksi varmaan on ennalta arvattavaa ja uusia juttuja ei tule eteen. Jos alkaa kerään uusia tuttavuuksia ja kokemuksia, niin varmaan saman ikäisillä kavereilla on muita asentoja+paikkoja. Näistä voi kuitenkin jäädä se syyvyys puuttumaan mitä on pitkässä parisuhteessa. Kaverit, jotka tässä iässä hakee uusia juttuja on myös kaiken kokeneet. Toisaalta kerranhan täällä vain ollaan ja jos lapset ym. on hyvällä tolalla niin miksei nauttisi. Aina kannattaa tietysti muistaa jos saman "uutuuden" viehätyksen voi tehdä nykyisen partnerin kanssa niin se on paras vaihtoehto. T: M46

Vierailija
20/21 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni olisi katellinen tilanteeseesi! Ole onnellinen ja mielikuvituksellenin, tee yllättäviä juttuja ja kieltäydy seksistä välillä ilman syytä, kiusaa ja kiusaannu.

Teillä on kaikki edelytykset parhaimpaan seksiin ikinä.

Iän tuoma itsetuntemus ja yhteisen suhteenne, joka on ilmeisen vahvalla perustalla :) En usko että olet jäänyt paitsi mistäään, päin vastoin! Tärkeämpää kuin toisen ihmisen tuoma erilaisuus on teidän suuhteessanne oleva rakkaus, turvallisuus ja uskollisuus.

Ainut asia josta olet nyt jäänyt paitsi, on se tieto, ettei seksi olisi sen parempaa, jonkun toisen kanssa. Ja sitähän on nyt aivan järjetöntö alkaa kokeilemaa.

Ihmiset ovat kaikki erilaisia seksi niinkuin, muukin jaettu elämä on erilaista erilaisten persoonien kanssa, mutta ei nyt kuitenkaan, kovin isoa heittoa, riitoja, ongelmia, tylsyyttä, niitä tulee kaikissa suhteissa. ja niin on seksinkin laita se muuttuu ja sitä voi herätellä uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi