Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia kokemuksia NCC:n taloista?

Vierailija
16.08.2010 |

Ovatko hyvin tehtyjä? Jos ollut valittamista niin mitä ja miten NCC on asian hoitanut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo oli uusi kun muutettiin. Takuuaikana muuta pieni korjaus, jotka hoituivat fiksusti. Ei valittamista.

Vierailija
2/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talossa. Kokonaisuutena ollaan tyytyväisiä.

Perusparketti luokattoman huono.

Putkifirma alihankkijana meni konkurssiin ja jälki oli sen mukaista. Vesivahinko parin viikon asumisen jälkeen naapurirapussa. Meillä pieni vesivahinko, kun putkia hieman "tarkistettiin". Yksi viemärilinja johti autohallin välikattoon ja skeidat meni sinne. NCC joutui paljon korjaamaan putkiporukan mokia.

Meillä on erittäin ammattitaitoinen taloyhtiön hallitus ja valitusasiat on hoidettu hyvin. Kiitos asuntoalan ammattilaisille siellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku korjauksia todella paljon, vesivahinko... Lisäksi työn jälki huonoa esim kylppärin laatoissa, saumat menee miten sattuu. Parketti jouduttiin repimään auki ja asentamaan uudestaan.

Korjaustöiden porukka tuli tutuksi ja plussaa oli, että miehet oli erittäin korrekteja, kohteliaita ja siistejä.

Vierailija
4/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/11 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myivät mulle pelkkää jätettä!!Pelkkä suuren luokan kusettaja firma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/11 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myivät mulle pelkkää jätettä!!Pelkkä suuren luokan kusettaja firma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vähän tietoja tuon päästön tueksi! Tuollaisenaan se ei ole uskottava.

Vierailija
7/11 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä eroaa muita rakennuttajista?

Vierailija
8/11 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä eroaa muita rakennuttajista?

NCC ei nykyään edes rakennuta. Sen firman nimi on Bonava.

Vierailija
9/11 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonava ja Ncc ovat  totaalisia skeidan rakentajia ja häikeilemättömiä kusetus puljuja!!!!!!!!!!

Vierailija
10/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteellisen vähän sanottavaa ketjussa, itse asun ncc rakentamassa ja tyytyväinen olen.

Vierailija
11/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuntuu että firmoissa on jotain samaa. Jos kerrostalot. Itselläni ei ole tuo firma kerrostalossa (vaan firma A), mutta vikoja löytyy, jotka ovat haitanneet päivittäin 20 vuotta. Muissakin taloissa oli vikoja, aina missä asunut. Yhdessä oli kallis sähkö ja sähköpatterit, sekä hiiriä, kuoriaisia - toisessa veti viima raoista.