Voisiko miehesi avata oven pelkissä kalsareissa valtava erektio päällä?
Kommentit (13)
sillä on sen verran pieni muna, ettei sillä saa mitenkään aikaan valtavaa erektiota.
En kyllä keksi yhtään syytä miksi se siinä tilanteessa menisi ovia availemaan..???
Kehtaaminen saattaisi joutua kyllä koetukselle jollei tietäisi kuka oven takana on, eli sen puolesta ei sitteen ehkä kuitenkaan. Mut jos tietäis ettei kukaan vaikka naapuruston lapsista ole pyytämässä lastamme ulos tms., että olis vaikka joku hänen miespuolinen kaverinsa tai vaikka minä ovella, niin varmasti vois avata.
komeasta erektiostaan huolimatta, kun huomasi ovisilmästä, että oven takana seisoo pari mummoa Vartiotornit kourassa. Olin itse sängyssä (oltiin juuri meinattu alkaa hommiin) ja meinasin tikahtua pidätettyyn nauruuni, kun mummot alkuhämmennyksestä selvittyään mieheni erektiosta huolimatta halusivatkin keskustella Jumalasta... Mies ratkaisi sitten asian kysymällä, että "kyllähän rouvat varmasti huomaavat, että mulla on tällä hetkellä ihan muut asiat mielessä".
Täytyy kyllä nostaa hattua mummeleiden vakaumukselle, kun halusivat kaikesta huolimatta alkaa miestäni käännyttämään :D
Kyllä sen kädet toimii vaikka kalu seisoo.