Näin tänään bussissa miten lihava nainen
hymyili kauniisti lapselleni. Oli oikein kivasti pukeutunut ja nätti nainen, semmoinen tavallisella tavalla kaunis, tiedättekö. Ei katalogimalli, mutta onnellisen näköinen ja hehkuva. Jäi pois bussista, vinkkasi kuskille heit ja kiitokset ja pois astuessaan vielä vähän tanssahti jonkun musiikin tahdissa mitä kuunteli.
Kommentit (6)
ja mietin heti kirjoittavani sen tänne (kuis nolo mä oon! :D).
ap
lääktyksen alainen... tai sitten se mietti että ovatko sinun lapsesi kovinkin mureita. Punkeroilla on aina vaan syöminen mielessä...
eikö lihavat tavallisesti osaa hymyillä tai olla kauniita?
etkö ole kuullut sanontaa "lihavat on lepposia, ne ei tee kepposia"?
lääktyksen alainen... tai sitten se mietti että ovatko sinun lapsesi kovinkin mureita. Punkeroilla on aina vaan syöminen mielessä...
ulkonäön perusteella tuomitaan ihminen. ei kaikki ola valinneet lihavuuttaan ja miksi hänen läskinsä sinuun vaikuttavat? itse hän ne kantaa!! ja ilmeisen hyvin ja kauniisti vielä. ei sinun pitäisi valittaa! murr...
eikö lihavat tavallisesti osaa hymyillä tai olla kauniita?
etkö ole kuullut sanontaa "lihavat on lepposia, ne ei tee kepposia"?
Eipä se muuten asiaan liitykään, kuin että olin sattunut aikaisemmin päivällä miettimään lihavuutta ja kauneutta yhdistelmänä ja av:n inhottavaa keskustelukulttuuria lihavuutta koskien. Ja sitten sattui semmoinen nätti (mutta lihava) nainen iloisena siihen silmieni eteen sopivasti, ja halusin tänne jotain positiivista sanoa sitä koskien.
ap.
lisää sun kaltaisia ihmisiä ap :)