Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viidesluokkalaisella syksyn 1. koulupäivä ohi

Vierailija
16.08.2010 |

Näyttää olevan 29 oppituntia viikossa. Katsotaanpas kuinka hän talven jaksaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saman ikäinen lapsi.

Rankalta vaikuttaa.

Oliko meillä muuten jo alakoulussa fysiikkaa, vai mitä se fk lukujärjestykseessä tarkoittaa?

itse en muista, että olisi vielä 80-luvulla alakoulussa luettu fysiikkaa. fysiikka ja kemia tulivat vasta yläkoulussa lukujärjesykseen.

Vierailija
2/4 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hyvin kun muutkin n. 65 000 viidesluokkalaista ja sadattuhannet aiemmat viidesluokkalaiset. Vai onko erityislapsi sillä lailla että olisi rajoitteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole varmaan ikinä ollut vähemmän, kuin 25 tuntia viikossa. En käynyt suomalaista koulua ja ainoa, mitä ihmettelin, oli naapurin lapset, jotka menivät aina myöhemmin kouluun ja tulivat sieltä aikaisemmin. Mutta eihän se tuntimäärä vaikuta jaksamiseen. Ei vaan pidä haalia tuhat harrastusta vielä koulun oheen. Mä en ymmärrä, miksi 2 vuotiaat jaksavat kyllä kahdeksan tuntia hoidossa, mutta viidesluokkalainen ei jaksa viittä tuntia koulussa?

Vierailija
4/4 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole varmaan ikinä ollut vähemmän, kuin 25 tuntia viikossa. En käynyt suomalaista koulua ja ainoa, mitä ihmettelin, oli naapurin lapset, jotka menivät aina myöhemmin kouluun ja tulivat sieltä aikaisemmin. Mutta eihän se tuntimäärä vaikuta jaksamiseen. Ei vaan pidä haalia tuhat harrastusta vielä koulun oheen. Mä en ymmärrä, miksi 2 vuotiaat jaksavat kyllä kahdeksan tuntia hoidossa, mutta viidesluokkalainen ei jaksa viittä tuntia koulussa?

Riippuu opettajasta. On raskasta tehdä läksyjä koko ilta, jos sattuu opettaja, joka antaa joka illalle paljon läksyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän