Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EPÄLUOTETTAVA MIES, käytti rahamme.

Vierailija
16.08.2010 |

Eli... Sovimme että laitamme miehen tilille säästämämme rahat, jotta voimme maksaa kerralla suuret hankinnat pois.

Olen kysellyt muutamaan otteeseen että, eihän hän vaan ole niitä käyttänyt, ja vastaus joka kerta on ollut ette ei tietenkään...

No, eilenä kysäsin uudestaan, ja taas tuli sama vastaus, mutta jotain epäilyttävää siinä oli. Joten pyysin nähdä tiliotteen jossa näkyisi ettei ole meidän yhteisiä rahoja käyttänyt, mies vastasi siihen että ei hänen tarvitse mitään näyttää. Joten siitä se soppa sitten alkoi.. Sain tivattua mieheltäni vastauksia jotka oli: No oon ehkä kympin tai kaks käyttäny.. No oon vähän enemmän... Muutamat kerrat oon pelannu muutamilla kympeillä... Ja.... lopputuloksena pakotin hänet näyttämään tiliotteen jossa oli enää muutama hassu euro jäljellä yhteisiä rahoja!!!

Mies oli siis pelannut useat sataset nettirahapeleihin!

Vähänkö ottaa päähän!!

Ehdotuksia, mitä sitä tekis?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mies maksamaan rahat SINUN tilille ja rupeatte säästämään SINUN tilille jatkossakin, jos nämä ehdot ei käy voit miettiä jo jotain vaihtoehtoakin, vaikka sitä eroamista. Luottamusta pitää olla suhteessa.

Vierailija
22/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli yhtäkkiä pelannut tililtä vuokrarahat ja oli tietenkin sen jälkeen kauhean pahoillaan.... Suhde päättyi kyllä lopulta muista syistä, mutta kyllä tuollainen epäluottavuus jätti jälkensä. Suosittelisin kyllä miettimään tarkkaan mitä nyt teet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaadit jokaisen euron takaisin ja välittömästi. Ennen sitä ei ole kotiin tulemista.

- todistetusti apua peliongelmaan.

- säästörahat sinun tilillesi tästä lähtien. Ja kaikki talouden hoito valvontaasi.

Muuten pihalle.

Vierailija
24/38 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/38 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
26/38 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle kysymys.

Onko mies käynyt pelaamisestaan ammattiauttajalla ?

Minusta sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa. Eli joko eroat tai hoidat teidän talouden. Itse laittaisin yhdessä yrittämisen ehdoksi sen että mies hakisin peliongelmaansa apua ja sen että jatkossa kaikki miehen tulot ohjattaisiin yhteiselle tilille josta vain sinun olisi mahdollsita käyttää rahat. Siirtäisit miehelle kuukausittain jonkun teidän budjettiin sopivan summan tililleen jolla voi hoitaa omat menonsa ja huvinsa. Muuten sinä hoidat kaikki raha-asiat. Ja jos vaikka ostatte uuden auton niin et koskaan anna sellaista summaa miehen haltuun (liian suuri riski innostua pelaamaan kuvitellen että tuplaa rahat jne).

Pelihimo on tosi voimakas. Mies salailee ilmeisesti tilannetta koska joko häpeää pelaamismokiaan tai sitten yrittää välttää riitoja piilottamalla ongelman.

Tsemppiä ap teit miten tahansa.

Vierailija
27/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-aloittaja- siis se alkuperäinen -

ei vitsi. Löysin tämän mun tekemän aloituksen kun googlailin aiheeseen liittyviä aiheita... Me siis jatkoimme miehen kanssa, hän oli muutamat kuukaudet aika nöyränä, näytti että on maksanut laskut jne.. Tuli toinen lapsi, vaihdettiin asuntoa jne.. Joten "hölläsin" ja rupesin taas luottamaan.

No. Eilenä tuli järkytys vastaan! Mies oli pelannut parin tuhannen euron edestä ja jättänyt vuokran omalta osalta maksamatta!

Nyt niin kiehuu! No maksoin koko vuokran(joka olikin mukavasti myöhässä, ja nyt mietin mitä oikeesti taas tekisin :(

Mies ei edes tunnustanut vaikka jäi kiinni, taas piti hiilostaa totuus ulos... Ääh.

Vierailija
28/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2010 klo 17:32"]- vaadit jokaisen euron takaisin ja välittömästi. Ennen sitä ei ole kotiin tulemista.

- todistetusti apua peliongelmaan.

- säästörahat sinun tilillesi tästä lähtien. Ja kaikki talouden hoito valvontaasi.

Muuten pihalle.
[/quote]

Tämä.

Vierailija
30/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:01"]

-aloittaja- siis se alkuperäinen -

ei vitsi. Löysin tämän mun tekemän aloituksen kun googlailin aiheeseen liittyviä aiheita...

Me siis jatkoimme miehen kanssa, hän oli muutamat kuukaudet aika nöyränä, näytti että on maksanut laskut jne.. Tuli toinen lapsi, vaihdettiin asuntoa jne.. Joten "hölläsin" ja rupesin taas luottamaan.

No. Eilenä tuli järkytys vastaan! Mies oli pelannut parin tuhannen euron edestä ja jättänyt vuokran omalta osalta maksamatta! Nyt niin kiehuu! No maksoin koko vuokran(joka olikin mukavasti myöhässä, ja nyt mietin mitä oikeesti taas tekisin :( Mies ei edes tunnustanut vaikka jäi kiinni, taas piti hiilostaa totuus ulos... Ääh.

korostin tätä hieman-ap-

[/quote]

Vierailija
31/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuulin tällasen sanonnan, pitää mielestäni hyvin paikkansa. "If you fool me once, shame on you. If you fool me twice, shame on me. "
Miksi siis teet itse itsestäsi hölmön?

Vierailija
33/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:35"]

Joskus kuulin tällasen sanonnan, pitää mielestäni hyvin paikkansa. "If you fool me once, shame on you. If you fool me twice, shame on me. " Miksi siis teet itse itsestäsi hölmön?

[/quote]

En todellakaan tiedä.... :/

Kai sitä haluaisi uskoa toisesta hyvää ja pitää perheen koossa..

Nyt kyllä rupeaa usko olemaan hyvin vähissä, en pysty ajattelemaan mitään järkevää tulevaisuutta millainen se olisi...

-ap--

Vierailija
34/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne säästöt eivät olleet sinun tililläsi ap? On täysin omaa tyhmyyttä ja sinisilmäisyyttäsi, taitaa taas kerran olla provo senverta typerältä näyttää tämä kuvio.

Vierailija
36/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat olivat siis jo tiedossa, mutta teit siitä huolimatta vielä toisen lapsen tuollaiselle tyypille? No, omapahan on kuoppasi.

Vierailija
37/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieskö ap, ja muutkin, että jos laittaa puolison tilille lahjaveron ylittävän summan, menee lahjavero? Eli ei kannata neljää tonnia enempää kolmessa vuodessa laittaa. Kysyin tätä verovirkailijalta kerran suoraan ollessani itse työllistämistuella toimistovirkailijana, että voinko (kyllä, minulla oli työttömänäkn rahaa, töissä ollessa pääasiassa säästettyä) laitta miehen tilille auton ostoa varten vähän rahaa, niin hän informoi näin, että ei lahjaveron ylittävää summaa enempää. Ei edes aviopuolisoiden ollessa kyseessä. 

En kyllä muuten laittaisi iknä mitään epämääräistä rahaa sellaiselle tilille, mihin vain puolisolla on käyttöoikeus. Jos laitan isoja summia johonkin, tiliotteet on oltava minun nähtäväissän. Älkää muut tehkö tätä virhettä, vaikka kuinka luottaisitte. Olonne on kuitenkn parempi, kun näette mitä tapahtuu. Mieluiten kannattaa isot summat säästää - molempien puolisoiden - omalle tilille. Esim. kuolemantapauksessa ei niin vain sinne puolison tilille mennäkään, vaan ne menee perikunnalle. Sekin kannattaa muistaa.  

Vierailija
38/38 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme