Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 21 ultra, todennäköisemmin tyttö kun mitään ei näkynyt. Kuinka monella pitänyt paikkansa?

Vierailija
28.06.2010 |

Eli kolmatta odotellaan eikä ultrassa meinannut saada mitään selvyyttä sukupuolesta. Aluksi sanoi, ettei voi veikata kumpaankaan suuntaan kun istukka tulee pahasti eteen. Kuitenkin vielä palasi uudestaan ultraamaan vauvan alapäätä ja totesi, että on todennököisesti tyttö kun mitään ei ole missään välissä vilahtanut, vaikka kuinka ollaan alueella pyöritty.

Kuinka monella tämä todennäköisyys on pitänyt paikkansa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kätilö veikkasi tyttöä, juurikin sillä ettei munia vilahdellut missään vaiheessa. Kyllä painotti sitä, ettei tyttölupauksista voi olla koskaan varma, vehkeet kun voivat olla hyvinkin piilossa.

99 % lupauksen kuitenkin antoi.

Ja tyttö tuli. :)

Vierailija
2/4 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai auta kuin odotella. Minulla on ennestään tyttö, jonka sukupuoli näkyi ultrassa kahtena valkoisena mantelina ja kätilö tiesi heti kertoa, että odotan tyttöä.

Minulla on myös jatkuvasti ollut tunne, että odotan tyttöä, mutten uskalla luottaa tähän tunteeseen. Raskauskin tuntuu vähän erilaiselta, esim. painoa on tullut maltillisemmin ja hajuaisti on kaikkea muuta kuin herkkä.

Uskalsin kuitenkin yhden mekon jo hankkia tulokkaalle. Enempää en taida uskaltaa :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poika tuli. sanoivat että aivan selvästi on tyttö..

kiva yllätys oli tuo poika kuitenkin, kaks tyttöä ennestään.

Vierailija
4/4 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viikolla 34 veikkailtiin tyttöä (ei kuulemma näkynyt pojan tuntomerkkejä). Yllätys oli kyllä suuri, kun vauva pääsi maailmaan ja olikin poika! Onneksi olin ostanut vain yhden tyttövaatteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä