Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä farkkujen tuumakoossa on vielä hoikkasäärinen?

Vierailija
16.08.2010 |

Onko esim. vielä koossa 29 on hoikat sääret?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuumakoko on waist eli vyötärö... =0)

Kuule ap, honey.. olet silloin hoikkasäärinen, kun sulla _on_ hoikat sääret. Sun farkkujen tuumakoko ei sitä kerro. Oikeesti, jollain 26 tuumaisia farkkuja käyttävällä voi olla pyöreät pohkeet, ajatella...

Vierailija
2/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

29/32 on tod näk hoikkasäärisempi kun 29/28.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm/57kg.

Vierailija
5/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säären ympärys on vaihdellut huikeat puoli senttiä. Ei taida toimia vyötärön koko säärien mittarina.

Vierailija
6/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sitten tarkennetaan kysely koskemaan keskivertopituista aikuista naista. Mielipiteitä haen edelleen kysymykseeni?

ap

Vierailija
7/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

Vierailija
8/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sitten tarkennetaan kysely koskemaan keskivertopituista aikuista naista. Mielipiteitä haen edelleen kysymykseeni? ap

Jos on läski vyötärö voi joutua ostamaan vaikka 32 tuuman farkut vaikka olisi kuinka hoikkasäärinen.

Vierailija
9/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sitten tarkennetaan kysely koskemaan keskivertopituista aikuista naista. Mielipiteitä haen edelleen kysymykseeni? ap

Ei se vyötärö kerro paljonkaan reisistä. Tietysti jos tuumakoko vyötäröllä on 40, ei ne reidetkään ihan superohuet voi olla.

Esimerkiksi minulla on pitkät ja hoikat raajat, mutta taipumus lihoa vatsasta. Jalkoihin kertyy huomattavasti hitaammin ja vähemmän. Olen hoikkasäärinen about aina, vaikka vyötärö on vaihdellut 29 ja 35 välillä (pituutta 177, lahje 34-36). Nyt 31 ja vatsamakkaraa on kohtuullisesti.

Eli ei oiekasti voi sanoa vyötärön perusteella.

Vierailija
10/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku hervoton läskimaha (jota en tällä kyselylläni tarkoita) ja joutuu ottamaan sen 32 tuumakoon, niin silloinhan farkut ei istu reisistä ollenkaan. Tarkoitan ihan normalimallista naista, jolla on vyötärö. Kyllä se vyötärön ja reisien koko yleensä edes vähän korreloi keskenään.

Itse käytän tuumakokoja 28 ja 29 - näissä ei ole vuosien mittaan ollut paljon vaihtelua, vaikka maha välillä pömpöttää.

ap

Vierailija
11/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkumallistahan se riippuu. Ette taida omistaa yhtää paria farkkuja. Slim fit -farkut on eri asia kuin boot leg tai boyfried, kaikissa erilaiset lahkeet - jonka sisälle mahtuu jos jonkinlaista pohjetta. Vyötärön tuumakoolla on tämän kanssa vain vähän tekemistä. Suuntaa (pohkeen mahdollista paksuutta) siitä voi ehkä hieman arvuutella, ei muuta. Ja säären pituus voi olla sama sekä pylväs- että rimppakintuilla.

Vierailija
12/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pulskat ovat jalat vaikkei mahaa ole paljoa.

Vierailija
13/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole sirosääri :)

Vierailija
14/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 165, paino n. 56 kg. Mulla on todella hoikat sääret ja reidet, saan suorastaan tehdä työtä, että saisin edes vähän lihaksia jalkoihini. Tämä nyt ei vastannut ap:n kysymykseen ja olen edellisten kanssa samaa mieltä siitä, että farkkujen tuumakoko ei kerro juuri mitään sääristä, mutta vastasimpa silti. :)

Vierailija
15/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärön mittojen korreloinnista, kun aloituksessa vielä olit kiinnostunut nimenomaan hoikista sääristä? Vai oletko sinäkin sitä porukkaa, joka ei tiedä, mikä on sääri ja mikä on reisi?

Sinänsä yllättävän yleistä tuo, mutta WT on.

Vierailija
16/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuumakoolla 29 voi olla hoikkasäärinen jos on pitkä.

Mutta jos on sellainen tavis-suomalainen 165 senttinen niin ei sitten tuumakoko 29 ole mielestäni hoikkasääristä nähnytkään. Itse olen 162/50 ja käytän yleisimmin tuumakokoa 26, joskus jopa 25 tai sitten 27, riippuu paljon farkuista. Omasta mielestäni en ole kovin hoikkasäärinen, vaan minulla on isohko takapuoli ja ainakin yläosastaan aika paksut sääretkin. Vyötärö minulla taas on todella hoikka, n. 60cm ympärysmitaltaan.

Vierailija
17/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hoikka? höh!

Vierailija
18/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko sinäkin sitä porukkaa, joka ei tiedä, mikä on sääri ja mikä on reisi? Sinänsä yllättävän yleistä tuo, mutta WT on.

mielestäni tarkoitetaan ovatko jalat yleensä hoikat ei pelkästään säärten kohdalta. Sääri on polven alapuolella. Ketä kiinnostaa onko se hoikka vai ei. Vähän väärää ilmaisua siis yleensä käytetään. Yleensä ilmaisulla "hoikkasäärinen" tarkoitetaan lähinnä sitä, että reisi on hoikka :)

Vierailija
19/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti todella hoikkasäärinen, koska pituutta on 179 cm ja paino 62 kg.

Vierailija
20/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut, että joku tarkoittaisi ilmaisulla "hoikkasäärinen" sitä, että reidet ovat hoikat ja timmit... Tai siis, jossain huonotasoisissa romaaneissa ja vastaavissa yhteyksissä.