Nyt olisi tarjolla namutyöpaikka! - ov
Siisti sisätyö ja säännöllinen työaika, ei vuorotyötä, palkkakin hyvä 3240 e / kk + siihen päälle henkilökohtainen kokemus- ja suoritusperusteinen lisä vaikka mulle riittäs kyllä tuo perusliksakin. Ylityöstä normaali alan tes:n mukainen korvaus. Perjantaihin mennessä pitäs ilmottaa, otanko paikan.
Ainoa haittapuoli on, että työpaikalle on matkaa 34 km. Täällä on julkinen liikenne sen verran harvaa, että työmatkoihin menisi kilometreihin nähden tosi paljon aikaa. Tai sitten pitäisi hankkia taloon kakkosauto, eikä sekään nyt mitään halpaa lystiä ole.
Nykyisessä paikassani teen 2-vuorotyötä ja palkka on kyllä paljon kehnompi lisienkin kanssa, mut työpaikalle on matkaa 1 kilometri.
Kommentit (4)
Ota vaan se uusi työ, ainakin minä ottaisin. vaikka joutuisinkin auton hommaamaan.
Mulle ainakin on sekin alkanu merkkaamaan tosi paljon. Nykyisessä työpaikassa on tosi hyvä fiilis tehdä töitä, työkaverit mukavia, auttavia...
Punnitse tarkkaan, kaikkea ei aina voi rahassa mitata.
Tai sitten: mihinkäs sitä ensimmäistä autoa käytetään? Onko puolisosi työmatka yhtä pitkä, voisiko hän kulkea esim. pyörällä?
paljon kakkosautosta ja työmatkoista tulee kuluja? Kannattaako vaihto siis taloudellisesti?
kun sen tiedät, mieti fiilispuoli. Mitä elämältä haluat?
Tsemppiä päätöksentekoon!