Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole läski, minua ei koulukiusattu, olen hankkinut hyvän ammatin ja työpaikan

Vierailija
16.08.2010 |

miehen kanssa arki sujuu, lapset ovat olleet koko ikänsä ns. helppoja tapauksia, taloudellisestikin elämä sujuu ihan mallikkaasti.

Sanalla sanoen: elämä on IHANAA!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on koulukiusattu, olen hankkinut huonon ammatin vaikka älyä olisi ollut parempaan ja lihonkin jatkuvasti (enkä edes jaksa tehdä asialle mitään). Olen silti onnellinen. Minulla on mies, eikä minun tarvitse työmatkoilla saada "hetken hurmosta", ja miehen vieraissa käynti todella tulisi täytenä yllätyksenä ja se murtaisi minut, sillä oikeasti rakastamme toisiamme. Toiset saavat onnen jostain muusta kuin pinnallisesta hyvinvoinnista, materiasta, rahasta tai ulkonäöstä. Jotkut osaavat arvostaa elämässä jopa niitä vastoinkäymisiä, sillä silloin onnelliset hetket tuntuvat vielä ihanemmalta. Vastoinkäymiset kasvattavat myös henkisesti..

Ap vaan provoilee, mutta kai tollasta on, enkä usko että se on ihan oikeaa onnellisuutta. Voiko puolisoaan rakastava ja hyvässä liitossa oleva tuosta vaan pettää ilman tunnontuskia? Tuskin sellainen ihminen niin tekee, joka ylipäänsä tietää mitä rakkaus on ja pystyy rakastamaan.

Vierailija
22/23 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin onnellisuus olisi joku status quo. Lapsi voi kuolla ja itse halvaantua vaikka huomenna. En siis menisi sillä leveilemään ja ruikuttamaan toisten ihmisten ruikutuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaako sinua koskaan päähän tämä ihmisten valittaminen ja ruikutus täällä?

minua ottaa.

ehkä eniten siksi, että niin monet eivät kuitenkaan tee itse asioiden eteen yhtään mitään vaan jäävät palstoille ruikuttamaan

minäkin opiskelin ja sillä tavalla tavallaan varmistelin itselleni hyvää elämää